fbpx

אל תגידו שלא ידעתם – כך קונים מטען נייד לאייפון

מטען נייד לאייפון

המכשיר הסלולרי שלנו הפך להיות גם לחבר הכי טוב שלנו, וזוהי הסיבה שאנו נרצה שתמיד תהיה בו סוללה. אך מה לעשות שלא תמיד יהיה מקור חשמל זמין, ולא תמיד תוכלו להטעין את המכשיר. לכן בכדי שתוכלו לדעת שתמיד תהיה לאייפון שלכם סוללה, יהיה עליכם לחפש מטען נייד רלוונטי. יש מעט הבדל בין מטען נייד לאייפון לבין מטען נייד עבור כל שאר המכשירים האחרים. אז איך תוכלו לקנות מטען נייד עבור מכשירי אפל שיספק את הסחורה על הצד הטוב ביותר? כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לקרוא את המאמר הבא.

תרכשו מטען נייד מאושר על ידי אפל

למי מכם שיש כבר אייפון, ככל הנראה כבר יודע כי מוטב להשתמש אך ורק במטענים מאושרי אפל. זוהי הסיבה שגם אם אתם מחפשים מטען נייד, עליכם לוודא כי מדובר על מטען נייד לאייפון מאושר אפל. כך תוכלו להיות בטוחים כי המטען נייד יספק את הסחורה, ויאפשר לכם להטעין את המכשיר בכל זמן ובכל מקום. אם תשתמשו במוצר שהוא לא אושר אפל, עלול להיגרם נזק כזה או אחר למכשיר שלכם.

תבדקו את הקיבולת של המטען נייד

לכל מכשיר איפון יש את קיבולת הסוללה שלו, לרוב ככל שהמכשיר מתקדם יותר כך גם קיבולת הסוללה עולה. לכן עליכם לבצע התאמה בין קיבולת הסוללה לבין הקיבולת של המטען נייד. כך שתוכלו להטעין כמה שיותר פעמים את האייפון שלכם, עוד לפני שתצטרכו להטעין שוב את המטען נייד. ככל שתרכשו מטען נייד עם קיבולת גדולה יותר, כך יהיה לכם יותר שקט כאשר תרצו להטעין את האייפון. תוודאו שאתם לא רוכשים מטען נייד עם קיבולת שהיא לא תהיה מספיק גבוהה עבור השימושים העתידיים שלכם.

תבחרו מטען נייד לאייפון קומפקטי

קחו בחשבון שאת המטען נייד שלכם אתם עומדים לקחת אתכם לכל מיני מקומות. לכן אתם תרצו כי המטען נייד עצמו יהיה כמה שיותר קטן, כך שתוכלו לקחת אותו בקלות לכל מקום. אם יהיה מדובר על מטען שהוא גדול ומגושם, אתם תתקשו לקחת אותו אתכם לאן שרק תרצו. בסוף המטען הנייד נועד בכדי שתוכלו להשתמש בו מחוץ לבית, ואם הוא יהיה לא נוח – אתם תימנעו מלקחת אותו אתכם. לכן שימו לב לנושא הזה עוד לפני שאתם מבצעים את הרכישה עצמה.

שימו לב לכניסות של המטען נייד

בכדי שתוכלו להטעין את המכשיר עם מטען נייד לאייפון, יהיה עליכם לבחון את הכניסות שאיתן המטען מגיע. ככל שיהיו יותר כניסות, כך יהיו לכם יותר אפשרויות הטענה עבור המכשיר שלכם. יתרה מכך, אם תהיה יותר מיציאה אחת, אתם תוכלו להטעין מספר מכשירים בו זמנית דרך מטען נייד אחד. כך שאם מספר הכניסות הוא גדול, תוכלו להטעין מספר מכשירים – אם מספר הכניסות מצומצם לא תוכלו לעשות זאת. אל תפספסו את הנקודה הזאת, כי הנקודה הזאת עשויה להיות קריטית בהמשך הדרך.

מהירות ההטענה של המטען

עוד פקטור שאתם לא יכולים להתעלם ממנו הוא מהירות ההטענה של המטען נייד. ככל שמהירות ההטענה תהיה גבוהה יותר, כך תוכלו להטעין מהר יותר את המכשיר שלכם. אם המטען מגיע עם מהירות הטענה איטית, ייקח לא מעט זמן עד שהסוללה של המכשיר תתמלא. לעיתים רצוי לקנות מטען נייד איכותי עם הטענה מהירה, כך תוכלו לטעון את האייפון שלכם במהירות. בדיוק כמו שהייתם מטעינים אותו אילולא הוא היה מחובר לחשמל, ולא הייתם צריכים לחבר אותה למטען הנייד.

תרכשו מטען נייד לאייפון עם אחריות

בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר איכותי, מוטב כי תרכשו מטען שיש לו אחריות ארוכת טווח. ככל שהאחריות תהיה ארוכה יותר, כך תוכלו לדעת כי מדובר על מטען איכותי שיחזיק מעמד זמן רב. בדיוק כמו שלכל המטענים של חברת אפל יש אחריות ארוכה, כך יהיה טבעי לדרוש כאשר תרכשו מטען נייד. כי במקרה שבו תתעורר בעיה, יהיה לכם אל מי לדבר ועם מי לפנות. במקרה שלא תהיה אחריות, אתם תמצאו את עצמכם עם הגב אל הקיר והאפשרות היחידה תהיה לרכוש מטען נייד חדש.

קראו גם על: מטען מקורי לאייפון

צרו קשר
דילוג לתוכן