fbpx

למה אסור לרכוש מתאם אוזניות לאייפון בזול?

מתאם אוזניות לאייפון

אם יצא לכם לרכוש לאחרונה אייפון חדש, ככל הנראה שמתם לב כי אין יציאה לאוזניות. הסיבה לכך היא שבחברת אפל ניסו לשדרג את העיצוב של המכשיר, ולמזער את כמות היציאות שהוא מציע. לפיכך אם תרצו להאזין למוזיקה או לדבר דרך האוזניות, יהיה עליכם לעשות זאת על ידי אוזניות אלחוטיות. אך מצד שני ישנה אפשרות נוספת, האפשרות היא לרכוש מתאם אוזניות לאייפון. אותו מתאם יאפשר לכם לחבר אוזניות רגילות למכשיר שלכם, כאשר הוא יהפוך את יציאת ההטענה ליציאה של האוזניות.

אך בפועל העלות של מתאם אוזניות מיוחד עבור מכשירי האייפון היא לא זולה, בטח כאשר מדובר על מתאם מקורי של חברת אפל. מהסיבה הזאת לא מעט אנשים מחפשים אחר אלטרנטיבות זולות, כאלה שיאפשרו להם לחבר אוזניות מבלי לקרוע את הכיס. אך בפועל במקרה כזה, מוטב שלא תתפשרו על האיכות של המתאם שאותו אתם רוכשים. יש לכך מספר רב של סיבות, אנו כמובן נציג לפניכם רק חלק מאותן סיבות. כך שבסוף לא תביאו את עצמכם למצב שבו אתם תצטערו על הרכישה.

לא בטוח שהאייפון יזהה את המתאם

לא סתם אנו ממליצים לכל לקוח לרכוש רק מתאם אוזניות לאייפון מקורי של חברת אפל. הסיבה לכך היא שלא בטוח שהאייפון יצליח לזהות את המתאם הזול, ובמקרה כזה אתם מהצד שלכם לא עשיתם כלום. אם המכשיר לא יזהה את המתאם, אתם לא תוכלו לשמוע בו שירים ולהשתמש בו בשום צורה שהיא. כך שאפילו שהוא לא עלה יקר, הוא לא יהיה שימושי.

חברת אפל עושה כל מאמץ על מנת למנוע מצבים שבהם יחברו מטענים או מתאמים לא מקוריים למכשירים שלהם. כך שאתם לוקחים כאן סיכון, שהוא לא בטוח סיכון שיעבוד לכם. במקרה כזה פשוט עדיף לרכוש מתאם מקורי, שיאפשר לכם לשמוע מוזיקה מבלי שיהיו בעיות כאלה או אחרות.

כמה עולה מגן otterbox iphone 11?

העלות של מגני אוטרבוקס לאייפון 11 משתנה בהתאם לסוג המגן שאותו אתם תבחרו. לרוב העלות מתחילה מ150 ₪ למגנים הבסיסיים, ויכולים לעלות בהתאם על פי סוג המגן שאותו תבחרו. כך שאין מחיר אחיד, ותוכלו לראות שינויים אפילו בין החנויות השונות שמוכרות את המגנים הללו. אך תמיד תיקחו בחשבון כי המגנים הללו הם לא מגנים רגילים.

מהסיבה הזאת אנו ממליצים לכם קודם כל להבין בדיוק מה אתם מוכנים להשקיע על רכישת המגן. לאחר מכן יהיה לכם כבר קל יותר לבחור את המגן שעונה בצורה מושלמת על היכולות שלכם. הרי לצד הרצון שלא להתפשר, עדיין יהיו אלמנטים שעשויים להגביל אתכם במידה כזאת או במידה אחרת.

מתאם אוזניות לאייפון זול עלול להסב נזק

עליכם לקחת בחשבון כי ברגע שאתם מכניסים מתאמים או מטענים לא מזוהים למכשיר שלכם זה עלול להיות מסוכן. אותם מתאמים או מטענים לא עברו את הבדיקות הדרושות, ולכן אינכם יכולים לדעת שהם לא יסכנו את המכשיר. הרי השקעתם לא מעט כסף ברכישת האייפון שלכם, אין שום סיבה שתחסכו על האביזרים הנלווים. 

בכל פעם שתשמשו במתאם אוזניות לא מקורי, אתם עלולים למצוא את עצמכם עושים נזק. גם אם לא מדובר על נזק מידיי, בשלב מסוים הוא עלול להרוס את שקע הטעינה. אותו שקע שמשמש אתכם להטענת המכשיר, בסיטואציה מסוימת תמצאו את עצמכם במצב שבו לא תוכלו להטעין את האייפון שלכם.

מתאם אוזניות זול ימנע מכם לשמוע כמו שצריך

אנו שומעים על לא מעט לקוחות שמספרים כי הם רכשו מתאם אוזניות לאייפון בזול, ובפועל הוא פשוט לא מספק את הסחורה. הם לא מצליחים לשמוע איתו את המוזיקה כמו שצריך, או שהם לא מצליחים לנהל איתו שיחה בצורה ברורה. כך שבמקרה כזה המתאם פשוט פוגע באיכות של האוזניות, אפילו אם מדובר על אוזניות שהן אוזניות מקוריות.

מתאם אוזניות לאייפון זול ישחק מהר מאוד

תמיד תיקחו בחשבון כי ברגע שאתם רוכשים מוצר זול, הוא ככל הנראה לא יחזיק מעמד זמן רב. אף אחד לא יספק לכם אחריות על מתאם אוזניות פשוט, כי בסוף מדובר על מוצר שידוע מראש שהוא לא באמת איכותי. כך שככל הנראה תצטרכו להחליף את המתאם כל כמה שבועות מכיוון שהוא נשחק מהר מאוד.

אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחליפים את המתאם כל הזמן, כל מה שנדרש מכם לעשות זה לרכוש מתאם אוזניות לאייפון מקורי. כך תוכלו להיות בטוחים כי המתאם יעשה את העבודה, אך לא פחות חשוב הוא ישרת אתכם לאורך זמן רב ללא כל חשש.

קראו גם על: אוזניות לאייפון

צרו קשר
דילוג לתוכן