fbpx

כיסוי לטלפון – הכי אופנתי שיש !

כיסוי לטלפון

זה היה רק עניין של זמן עד שפריט כמו כיסוי לטלפון יהפוך לפריט אופנתי, כי מי מסתובב עם פלפון בלי כיסוי המלך לא יכול להיות עירום. וכמו שכולנו יודעים אנחנו לא ממש משתמשים היום בטלפון על תקן של שיחות חירום, המכשיר הזה שמתפקד גם כשירות הודעות, גם כמחשב אישי נייד וגם כיומן ועוד, הפך להיות הפריט הכי צמוד אלינו ואוי ואבוי וחלילה וחס אם יקרה לו משהו ובדיוק בגלל זה צריך לשמור עליו.

בזמן האחרון כולם שמים לב לא רק לפלאפון שהם קונים אלא גם לבחירת כיסוי שגם הוא הפך לסמל סטטוס. יש היום כיסויים לכל סוגי המכשירים ויש גם חידושים בתחום ההגנה והחוזק כי בעצם זה התפקיד המרכזי של הכיסוי, סוג של נרתיק שבתוכו מניחים בעדינות את ה”אוצר” היקר שלנו. אין היום בעלים של מכשיר סלולרי חכם מכל סוג שמסתובבים בלי כיסוי, הם לא יכולים להרשות לעצמם להשאיר אותו חשוף חלילה לנפילה, או תאונה.

איזה כיסוי לטלפון לקנות?

כמו בכל תחום צרכני, גם הפלאפון זוכה “לבגד, משלו אם תרצו כמו שיש עוד המון אביזרים נלווים אליו כמו עט לכתיבה, צעצועים ועוד. כיסוי לטלפון הוא לא עניין של אופנה, בואו נודה על האמת הוא פשוט ההגנה הכי טובה שתוכלו לספק לפלאפון שלכם. היום ככל שהמכשירים יותר משוכללים והם כאלה, הם גם הפכו לרגישים במיוחד. הם עשויים מחומרים קלי משקל וכמה שהם חזקים הם גם מצד שני עדינים. המסכים מאוד דקים וזה מחייב מגן חזק וגם כיסוי איכותי, כדי שיהיה אפשר לשמור עליו משני צדיו. ובחירה של כיסוי תתפלאו קשה כמו שבוחרים את הפלפון. זה עניין של טעם ורבים מתלבטים בין כל מיני סוגים ועיצובים ויש המון כיסויים מכל מיני חומרים וצבעים ולכן השיקול צריך להיות מה יגן על הפלאפון שלך הכי טוב. מהי הסביבה בה אתה לרוב שוהה עם הפלאפון? האם הוא חשוף ללחות? ללכלוך. כל אלה יקבעו איזה כיסוי מתאים למכשיר שלך.

כיסוי לטלפון

יש כיסוי בסיסי ויש יוקרתי!

כמו בכל תחום יש את המוצרים הרגילים כלומר כיסוי רגיל ובסיסי לפלאפון ויש את הכי טובים ובאמצע את הכיסוי ברמה הבינונית. כיסוי לטלפון שנחשב בסיסי עשוי ברך כלל מגומי או סיליקון או פלסטיק. הכיסויים הללו יצליחו להעניק הגנה לפלפון שלכם מפני מכות או חבלות וכמובן שמומלץ להגן על המסך עם מגן זכוכית שזה נחשב היום כפריט חובה בכל פלאפון. מבחר הכיסויים נועד להעניק הגנה לכל מכשיר בתנאים שהוא נמצא. למשל יש אנשים שעובדים עם הידיים בעלי מקצוע למשל טכנאים שהם צריכים את הפלאפון צמוד אליהם כי הם גם מקבלים במשך היום שיחות מלקוחות, אבל הם לא יכולים להשאיר אותו בכיס או ביד, עבורם יש היום כיסוי לטלפון עם תפס לחגורה עניין כל כך קטן ופשוט אבל מאוד נוח. כשהידיים שלכם תפוסות, אפילו בבית ואתם חייבים לענות לפלפון או לפחות רוצים לראות מי מתקשר כדי לסנן שיחות, אין כמו כיסוי שמחובר לחגורה שלכם ושיכול לאפשר לכם הצצה קצרה כדי שתוכלו לבדוק אם חלילה אתם לא מפספסים שיחה מלקוח חשוב.

כיסוי קשיח- מגן באמת!

כיסוי לטלפון שעשוי מחומר קשיח בוחרים אנשים שיודעים שבגלל העבודה המסוימת שהם עושים, הם לא יכולים לשמור על הפלפון שלהם וגם אנשים “מעופפים” שלא שמים לב היכן הם מניחים את הפלאפון ולא יודעים לשמו עליו. הוא נופל להם, מתנפץ, המסך נשבר. כל אחד מכיר את עצמו ויודע מהן נקודות התורפה שלו.

יש היום כיסויים חזקים מאוד שעשויים מכמה שכבות של חומרים חזקים ועמידים שיכולים למנוע פגיעה בפלאפון גם אם חלילה הוא נשמט מידיכם. החומרים הללו עמידים בפני זעזועים ואף בולמים אותם ויש להם גם הגנות מסביב, כך שהם יכולים להעניק הגנה מושלמת. יש כיסויים שבפירוש מוגדרים ככאלה שעמידים בפני שברים ושריטות והם מומלצים מאוד למי שכבר “שבר” בטעות כמה פלפונים.

יש מצב שהכיסויים הסופר איכותיים מעט מגושמים, אבל כמו כל דבר איכותי, עד שימציאו טכנולוגיה של מגן עמיד דק, בינתיים צריך לסמוך על מה שיש לבחור את הכיסוי הכי נכון לפלאפון היקר שלכם.

ראו גם: מטען לאייפון

צרו קשר
דילוג לתוכן