fbpx

אוזניות סמסונג- אי אפשר בלעדיהן

אוזניות סמסונג

עולם הסמארטפונים והאוזניות נגוע בזיופים. אוזניות סמסונג מקוריות זה האביזר הכי מבוקש היום בקרב משתמשים שלא מוכנים להשתמש בפלפון ללא אוזניות שמגנות עליהם (וגם שומעים יותר טוב). אם בעבר הרכבת אוזניות הייתה כרוכה באי נוחות על האוזניים או שהן לא היו נוחות לכם במידה, היום אפשר להשיג אוזניות סמסונג מעולות בין אם זה לצרכי שמיעת מוזיקה או דיבור. הן עשויות מחומרי הגלם הכי איכותיים ונועדו לכך. הדבר הראשון שחייב להיות באוזניות כאשר אתם הולכים לרכוש אותן, זה שהן תהיינה לכם נוחות. זה משהו שחייב להתאים לאוזניים שלכם, כדי שלא תרגישו אי נוחות אחרת, כל המטרה שלהן מתפספסת. כמובן שכאשר מדובר על אוזניות אז איכות השמע וגם ההסתגלות שלכם אליהן קשורה לאיכות, ולכן חשוב לוודא שלא מדובר חלילה באוזניות מזויפות.

למה חשוב דווקא אוזניות סמסונג?

בתחילת השימוש עם פלאפונים, לא היו אוזניות. אחר כך הגיעו מחקרים שהצביעו על חשיבות השימוש עם אוזניות ואז הן פרצו לשוק והיום אין כמעט בעל מכשיר סלולרי שלא מצויד גם בצמד אוזניות. זה לא רק עניין של בריאות מסתבר ששימוש בסוג אוזניות סמסונג הוא גם עניין של נוחות. אם למשל אתם עושים ריצה ורוצים לשמוע מוזיקה, הדרך הנוחה ביותר לתקשר אתה זה באמצעות האוזניות ובלי חוטים שמשתלשלים מהצדדים. ככה כולם נוהגים היום וגם בהקשבה למוזיקה שלא לדבר על שיחות. נאמר שאנשים נמצאים במקום ציבורי ורוצים לעשות שיחות או שבכלל מדובר על שיחות אישיות- הם לא יוכלו לשמוע מילה אם הם לא יכניסו את האוזניות ויוכלו לנהל את השיחה ממש כאילו שהדובר נמצא מטר מהם. בגלל זה כל כך חשוב שתהיינה אוזניות. מדובר על שיחות פרטיות ומן הראוי שרק הדוברים יקשיבו להם. אבל חשוב מאוד לוודא שאכן מדובר באוזניות איכותיות ומקוריות.

אוזניות סמסונג

אוזניות – הגנה מפני קרינה מייננת!

תחילה כאמור לא הייתה כלל מודעות לחשיבות השימוש באוזניות, ואז הגיעו המחקרים שהתריאו על הנזק מקרינת מכשירי הסלולר כמו גם מאנטנות סלולריות. המידע הזה הוביל לייצור של אוזניות סמסונג ואחרות אשר הוכח כי הן מפחיתות את השפעת הקרינה הבלתי מייננת על המשתמשים. מחקרים רבים נעשו בתחום שקשרו בין תחלואה של מחלות ממאירות לבין שימוש בסלולר, והיה ברור כי האוזניות הן בדיוק האביזר שיכול ליינן את הקרינה ולמנוע את הסכנות והנזקים. אולם מהי בכלל קרינה מייננת? מדובר על קרינה שלכל חלק שלה יש אנרגיה גבוהה כדי למשל להפריד אלקטרון מתוך מולקולה או אטום ולהפכם- ליון. סוגי הקרינות המייננות הן קרני בטא,, קרני אלפא, קרינת נייטרונים וקרינת גאמה. קרינה היא אנרגיה אשר נפלטת מתוך חומר ומתפשטת בצורה של חלקיקים או גלים. הקרינה מתחלקת לקרינה בלתי- מייננת או מייננת ויש גם קרינה רדיואקטיבית ולא רדיואקטיבית כמו גם קרינה חליקיקית (אשר פולטת חלקיקי חומר) מול קרינה אלקטרומגנטית שלא פולטת חלקיקי חומר. מחקרים רבים הוכיחו כי לשימוש בפלאפון סלולרי הנשען על קיומן של אנטנות סלולריות, השפעה מזיקה על המשתמשים ולכן התחילו רבים להתרחק “מהאנטנות” ולהשתמש באוזניות.

איך מבחינים באוזניות מזויפות?

הדבר הראשון שיכול לסייע לכם לא לרכוש אוזניות מזויפות, הוא שתרכשו אותן רק מחנות מורשה ואם מדובר במוצר של אוזניות סמסונג, אז מחנות מוסמכת. מפיץ רשמי או אתרים רשמיים של יצרנים. דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא מחיר האוזניות. אוזניות סמסונג מקוריות לא עולות 3.5 שקלים כמו שמשווקים אתרים סיניים, וברור שמדובר בזיוף. אז אתם לא רוצים ליפול בפח, מוטב שתרכשו אותן רק מאתר מורשה. אוזניות שנמכרות לכם במחיר נמוך כ-70% ממחירן המקורי, צריכות להדליק אצלכם נורה אדומה כי ברור שהן מזויפות ולא מקוריות. אוזניות בעלות רכיבים איכותיים לא עולים חמישה עשר ₪. דבר נוסף שאותו תמיד מקפידים לזייף החקיינים למיניהם הוא העתקה של עיצוב הגופן שעליו רשום השם וגם חומרי האריזה מטעים והל נראה כמו המקורי. אבל- קשה מאוד לזייף הכל בדיוק מושלם ולכן תמונה של האביזר המקורי תעניק לכם מושג על הזיוף. תשוו בין התמונות ותבחינו בהבדלים, הם יכולים להיות מאוד קטנים אבל חשוב לגלות אותם. זה יכול להיות איזה נזילה של דבק, אריזה מפלסטיק זול, וכבל יותר מדי דק המעיד על זיוף. כאשר מדובר באוזניות מקוריות אין סימנים כאלה. הכל נעשה ברמה גבוהה מתחיל כמובן מהאוזניות האיכותיות עצמן ועד האריזה.

ראו גם: אוזניות לאייפון

צרו קשר
דילוג לתוכן