fbpx

אוזניות אפל – אין משובחות מהן!

אוזניות אפל

מי לא שמע על חברת אפל ועל אוזניות אפל ומי לא מזהה מרחוק את סמל התפוח הנגוס של החברה. לאפל יש רשת קמעונאות ונכון להיום יש בה 511 חנויות כאשר 271 מהן נמצאות בארה”ב והיתר ב-25 מדינות בכל העולם. אפל מזוהה עם איכות ואחריות וכך גם כל המוצרים שלה.

עם שגשוג שוק הטאבלטים והסמארטפונים, פרח גם שוק האוזניות. המוצרים הללו משמשים רבים לצורך צפייה בסרטים, מוזיקה וגם משחקים וממש לידם, החל לפרוח גם שוק האוזניות הקומפקטיות המיועדות לשימוש מקצועי או ביתי. האיכותיות שבהן מהוות תחליף איכותי לכל מערכת רמקולים בסדר גודל בינוני ומספקות חוויה מעשירה ומהנה.

בבואכם לרכוש אוזניות יש לשים לב לכמה פרמטרים אשר יובילו אתכם לבחון אותם בהיבטים החשובים. ראשית יש לבחור את סוג האוזניות, אחר כך את הפרמטרים ואיכות הצליל, תקע וכבל האוזניות והפרמטר האחרון- מהי האחריות ומחירן של האוזניות.

סוג האוזניות

ההחלטה לרכוש סוג אוזניות מסוים, תלויה בהיקף השימוש ובאיכות השמע לו אתם זקוקים. יש אוזניות אפל בתוך האוזן המיועדות לשימוש בניידים, יש אוזניות קשת על תנוך האוזן המיועדות לשימוש ביתי ולהן איכות צליל טובה יותר. אולם היום מקובל להשתמש בכל הסוגים ובהתאם להעדפה האישית.

האוזניות לתוך האוזן הנן קטנות וקלות משקל. הרמקולים הזעירים שלהן קיימים בשתי צורות: אחת בעלת מבנה מוארך שיש להחדיר לתעלת האוזן והשניים בעלי מבנה כפתורי הנכנסים לתוך אפרכסת האוזן. הסוג הראשון In Ear, מספקים שמע יותר חזק וברור וכן מבודדים היטב את רעשי הסביבה.

חלק מהאוזניות מגיעות אם מתאמי סיליקון בכל מיני גדלים, כדי להתאימן לכל אוזן ולבודד רעש מבחוץ. יש היום גם דגמים המשווקים עם מתאמי מקצף, המותאמים בדיוק לצורה של האוזן ולבידוד מקסימלי.

אוזניות אפל- איכות מעל הכל

מלבד אוזניות אפל, ניתן למצוא היום בשוק דגמי אוזניות להן קשת דקה וקשיחה המוצמדים לראש ומתאימים לפעילות ספורטיבית. ניתן לראות הרבה מתאמנים או רצים משתמשים בהן. ויש גם אוזניות שיש להן תפסנים מיוחדים שיש להלבישם מאחורי האוזן והם יציבים. לחלקם יש שלט רחוק עם חוט. תפקידו של השלט הזה משתנה. בחלקן הוא משמש לשליטה בעוצמת השמע ובדגמים שונים אפשר לעבור בין הרצועות. בדגמים לשימוש במכשיר סלולרי הכוללים גם מיקרופון מובנה, משמש השיחה גם לקבלת שיחה ולניתוקה.

יתרונן של האוזניות המוחדרות לאוזן, הן בקומפקטיות ובניידות שלהן. הדגמים המתקדמים יכולים לספק חווית שמע מצוינת.

ויש כמובן גם את האוזניות ללא החוטים, שצמחה מאוד בשנים האחרונות. כל אוזניה מתפקדת כיחידה עצמאית וניתן להשתמש בכל אחת מהן בנפרד בכל רגע.

אולם חשוב לדעת שככל שהאוזניות קטנות, כך קל יותר לאבדן ולכן יש לשים לכך דגש.

אוזניות אפל

אוזניות פתוחות או סגורות?

אוזניות קשת מולבשות ומכסות את האוזן. הן זמינות בגדלים ומבנים שונים ונחלקות לשני סוגי קטגוריה: סגורות ופתוחות. לסגורות יש רפידה רכה המכסה את האוזן ומספקת בידוד, הסגורות הנן בגודל מלא. הן יותר כבדות וגדולות ומיועדות בעיקר לשימוש בבית.

לאוזניות הסגורות איכות צליל טובה יותר מאשר הפתוחות, הן בעלות צליל משובח המספקות חווית האזנה לצפייה בסרטים והאזנה למוזיקה. הסגורות מונעות מהצלילים לגלוש ושומרות על הפרטיות של המשתמש.

אם אתם מחפשים אוזניות שימו לב לדגמים החדשים של אוזניות אפל, המצטיינות בל הפרמטרים החשובים.

יש חשיבות רבה גם לאוזניות המשמשות לביטול רעשים. אלה מנטרלות אקטיבית את רעשי הסביבה ועושות זאת בשידור גל קולי המנוגד לרעש בסביבה. הן מתאימות להאזנה בעיקר בסביבה רועשת והומה במיוחד. הן מספקות את הבידוד הרצוי לאנשים שרוצים לבטל את רעשי הסביבה ולא רוצים לשמוע שום דבר ברקע.

פרמטרים נוספים בבחירת אוזניות !

איכות הצליל למשל במותג אוזניות אפל או באוזניות אחרות מפורטת בנתונים הטכניים שאמורים להעיד על איכות הצלילים שלהן, אולם מומלץ להשתמש באוזניות ולהאזין להן לפני הקנייה.

הדרייבר הוא האלמנט ברמקול אשר מפיק את הצליל. הביצועים שלו נמדדים בסוגו ובגודלו. ככל שהוא יהיה יותר גדול, כך הצליל שלו יהיה עשיר וחזק יותר בהגדשה על הבאסים. סוג הדרייבר משליך ישירות על סגנון הצליל. יש שני סוגים מרכזיים: BA- Balanced Armature

ודינמי בעל יתרון בעושר ואיכות הצלילים הנמוכים. ה-BA מדגיש את הצלילים הגבוהים. בדגמים חדשניים של אוזניות, יש יותר מדרייבר אחד.

צרו קשר
דילוג לתוכן