fbpx

חצובה עם תאורה לפלאפון – עולם שלם של תמונות!

חצובה עם תאורה

הפלאפון, כן הסמארטפון הקטן הזה שינה את עולמנו מכל היבט וכבר לא נוכל להיפרד מהיתרונות שהוא מציע לנו החל מגלישה באתרי חדשות ועד שופינג באמצעות אפליקציות . התעדכנות מהירה על כל המותגים שאנחנו אוהבים, השקות ומוצרים חדשים. פתיחת חנויות וסניפים, הצטרפות למועדון לקוחות, קבלת הנחות ומבצעים. הזמנת טקסי, מסעדה, כרטיס טיסה ומה לא? העולם מתחיל ונגמר במכשיר הקטן שלכם שהפך את עולמכם לחוצה גבולות, מתחבר מיד לכל מקום בעולם והפכנו להיות אנשי העולם הגדול מהכורסא שלנו בבית, ולשלוט בחיים שלנו בלחיצת כפתור. להשוות מחירים, לקבל החלטות צרכניות נבונות כי יש לי כלי מנצח ביד, שמאפשר לנו גם להעביר לחברה לינקים למוצרים ממש שווים ואת התמונות השוות דעו לכם בטוח מצלמים באמצעות חצובה עם תאורה לפלאפון.

ועכשיו אנחנו מגיעים בעצם למהפכת הצילום שחווה הדור הדיגיטלי שכל אחד ממנו הפך להיות תסריטאי, בימאי וגם צלם כי אם יש לך מצלמה בטלפון ברור שתשתמש בה, ואם יש לך אפשרות להגיע לתוכנות של עריכת וידיאו וסרטונים, ייתכן מאוד שהסרטונים שלך או התמונות יהיו בסוף באמת שוות אלף מילים.

סרטונים כמנוף למיתוג עסק וחברה

בואו נעשה את זה פחות חובבני, שהרי אם עסק רוצה שיחשבו עליו דברים טובים הוא גם צריך לדרוש את זה ראשית מעצמו. לכל עסק היום יש אתר אינטרנט, דף פייסבוק ואולי גם חשבון באינסטגרם. לרבים יש ערוצי יוטיוב שעושים להם יופי של יחסי ציבור. חברות רבות בתחום האינטרנט אבל לא רק, מציעות סרטוני הדרכה למוצרים שלהם או מסבירים על שירותים שהם נותנים והם דואגים לצלם את זה באמצעות חצובה עם תאורה לפלאפון, אשר מאפשרת לקבוע את זווית הצילום הנכונה, גובה המצלמה, חדות הצילום והאור הכי אידיאלי לצילום.

גולשים בהחלט שופטים את איכות הסרטונים והצילומים שלכם באתר, ואם זה לא מספיק מקצועי זה לא יוסיף למוניטין שלכם ואף עלול לגרום לכם נזק תדמיתי, לכן אל תחסכו במגוון האביזרים שעוזרים היום לכל מפרסם ובעל אתר להגיע להישגים עם צילומים ותמונות איכותיות בגלל שם טרחו ורכשו חצובה עם תאורה לפלאפון ואת הכי טובה. בסופו של דבר זו הוצאה שהולכת לשרת אתכם הרבה זמן והיא הולכת להחזיר לכם את ההשקעה בגדול. 

רק שלא ייראה חובבני

מכירים את סרטוני הווידיאו הביתיים האלה שמעלים היום ברשת, הם באמת נראית חובבנים להחריד, אבל זו בדיוק המטרה שלהם. הם לא רוצים להיראות טוב מדי, חלק ניכר מהחן שלהם זה החובבנות הבוסרית הזו שגם מייצרת את הפספוסים המצחיקים של הצילום.

כאשר מדובר בסרטוני בית או משפחה של תינוקות וכלבים וחתולים, הכל נחמד מאוד, אבל כאשר אתם מעלים סרטון לאתר שלכם הוא חייב להיות מצולם בתאורה הנכונה לפי התאורה בחלל, צריכות להיות כמה אופציות של צילום וגוונים של תאורה כדי לבחור מתוכה אם האידיאלי הוא הצהוב החם, הלבן או הלבן הקר לעוצמת התאורה והבהירות יש חשיבות רבה בצילום של כל דבר החל מתמונה וכלה בסרט ולכן חשוב לרכוש אביזרים כמו חצובה עם תאורה לפלאפון, אשר יוכלו להרים את דרגת הצילום שלכם לרמה גבוהה ולהפוך אותה למוצר שיווקי איכותי משכנע. רק באמצעים איכותיים תוכלו להשיג זאת, ולא יזיק לכם גם ללמוד קצת טיפים על צילום איכותי אם אתם לא מתכוונים להזמין צלמים מקצועיים לצלם עבורכם, אם אתם מתכננים לעשות זאת לבד- עשו זאת בשיא המקצועיות שכן כל דבר שאתם מעלים לאתר שלכם זה המוניטין והשם שלכם וזה מה שמביא או לא מביא לכם לקוחות.

על הקלות הבלתי נסבלת של שימוש בחצובות 

זה כל כך קל ולכן זה כל כך מבוקש, לא צריך להיות גאון גדול כדי להתאבזר במין חצובה עם תאורה לפלאפון ולשלם ישר מהסמארטפון. אל תשכחו שיש לכם גם שלט כדי שתוכלו לשלוט על אופציות הצילום ולכוון את הגוונים של התאורה.

עולם שלם של חצובות ותאורה לפלאפונים מחכים לכם מאז שהסרטונים והתמונות כבשו את הרשתות החברתיות, את האינסטגרם ומקשטים היום כל טקסט שלכם. בתמונה אחת איכותית אתם יכולים למכור יותר מאלף מילים שינסו לתאר לכם מוצר או שירות. סרטון אחד קצר וחשוב, זו הדרך הכי נכונה היום להגיע ללקוחות- לדבר אליהם בגובה העיניים ולגרום להם לרצות את מה שאתם מוכרים בתנאי- והתנאי הזה הוא חובה- שתשקיעו באביזרים כדי לצלם ברמה גבוהה בלי לזלזל באסתטיקה באינטליגנציה של הגולשים שלכם. 

חצובות קלות משקל 

כמעט כל החצובות עם התאורות מצוידות בתאורת לד משתנה, ומסייעות לכם להגיע לרמה הגבוהה הנדרשת של כל צילום. תוכלו לצלם סרטונים לאתר שלכם לרשתות החברתיות, צילומי מוצרים, וידיאו בלוג ועוד.

והיתרון הכי גדול- לא צריך מקור של חשמל החצובות פועלות באמצעות סוללה ניידת כך שתוכלו גם לעשות צילומי שטח לטרקטורון החדש שלכם או לאופני ההרים בלי להזמין גנרטור.

כאמור הן מתאימות לפונקציות שונות של צילום, מאוד נוחות לתפעול ובאמצעותן מצליחים לייצר סרטי וידיאו מקצועיים וגם צילום סטילס איכותי. אלה יככבו כסרטוני הדרכה ביוטיוב, כסרטוני שיווק באתרים, יעבירו את המסרים של המותג שלכם ברמה שמגיע למותג. אם עוד אין לכם חצובה ותאורה לפלאפון- כדאי לכם מאוד להתחיל ליישר עם קו הטרנד הזה.

ראו גם: מטען לאייפון

צרו קשר
דילוג לתוכן