fbpx

נרתיק ריצה לטלפון- לרוץ בביטחון

נרתיק ריצה לטלפון

הטלפון, הפלאפון, הסמארטפון על שלל כינוייו הפך להיות החבר הכי טוב שלנו, זה שנמצא בכיס האחורי, הקדמי לרוב ביד, ברכב מולנו, על שולחן העבודה שלנו ובלילה ממש סמוך למיטה.

ויחד עם אביזר החובה הזה שמנהל היום את חיינו, גם המודעות לספורט עלתה בעיקר בעידן הזה של בריאות, צריכה נבונה של מזון, עשיית כושר ועוד. 

חלק גדול מן האנשים בוחרים בריצה כספורט העיקרי שלהם, אבל הם ממש לא מוכנים להיפרד מהפלאפון שלהם כאשר הם רצים. בדיוק בגלל זה יש היום נרתיק ריצה לטלפון, אשר מגן עליו מפני זעזועים, חבטות, גם אם חלילה הוא נופל, וכמובן לחות של הגוף, זיעה או גשם ואתם תוכלו להמשיך לרוץ בשקט וליהנות מכל רגע והוא יהיה צמוד אליכם ממש כמו שאתם אוהבים.

יש כל מיני נרתיקי ריצה לטלפון וכל אחד יכול לרכוש את מה שמתאים לו.

כולם רצים עם הפלאפון צמוד!

נרתיק ריצה לטלפון יכול להיות רצועת יד, פאוץ’ ריצה שניתן לאחסן בו את הטלפון, נרתיק זרוע ויש אף כיסויים המיועדים ספציפית לפלאפונים מסוגים מסוימים כמו סמסונג, איפון ועוד. יש פאוץ’ ריצה אלסטי ומתרחב העשוי מבד רשת קל, נושם ואוורירי המיועד גם לפלאפון. החגורה ניתנת לכוונון אישי ויש לה גם מחזירי אור בריצות לילה.

יש חגורת ריצה עם פאוץ’ מאוד קלה ונוחה. פרוץ’ ריצה ליד מאוד קומפקטי אשר מהווה מנשא קומפקטי, קטן ומאוד יעיל. הוא מתלבש על היד ויכול להכיל בנוסף לפלאפון גם כרטיסי אשראי, כסף, מפתח ועוד. יש המנגבים אתו את הזיעה בזמן ריצה…

אחת הסיבות לרכישת נרתיק ריצה לפלאפון, היא כדי להגן עליו מפני זעזועים וחבטות בעת הריצה עצמה בחיכוך עם הגוף.

נרתיק לטלפון נייד לרוב מתלבש על הזרוע ומותאם גם לסוג הפלאפון. הוא אמור להיות עשוי מחומרים מנדפים זיעה וקלים, כאלה שעמידים במים ולא מורגשים כלל. 

יש מנשאים שמכילים גם כיסים קטנים לאחסון של מטבעות או מפתח כי אחרי ריצה תמיד רוצים לגמוע איזה בקבוק של מים קרים.

נרתיקים עם מחזירי אור!

יש מנשאים לפלאפון מחזיקים אור, כאלה שמגיעים ללא תפרים עם תוחלת חיים ארוכה, עמידים בפני לחות ומים ויש כאלה שיש להם חלון מגע שקוף אשר שומר על המסך. מומלץ לרכוש מנשאים הבנויים עם סוג של נגישות המאפשרת גישה לכפתור ההפעלה של האיפון, לחיבור לאוזנייה ולווליום. יש נרתיקים כאלה שיש להם מחזיר אור לריצות לילה. 

הדבר הכי חשוב שיש לשים לב אליו כאשר רוצים לרכוש נרתיק ריצה לטלפון הוא שלא יהיה מסורבל וכבד, אם הוא מיועד לזרוע שישב עליה הדור ולא יפריע בעת הריצה.

יש נרתיקי פלאפון מתכווננים שיש להם נפח אחסון יותר גדול ויכולים להכיל גם איזה ארנק קטן, מפתחות או כסף ויש רב שימושיים שיש להם כמה כיסים כולל מחזיק מפתחות שאפשר לנתק אותו כאשר רוצים.

לא כדאי לזעזע את הטלפון! 

אם אתם רצים עם הפלאפון שלכם ללא נרתיק ריצה לטלפון הוא עלול להיפגע מהר מאוד, החל ממסך שבור ועד לסדקים במסך גם אם מדובר בפלאפון בעל זכוכית חסימה מאוד.

עד כמה שידוע אם אתם רצים ויש לה איפון, יש סיכוי מאוד גדול שתוך כדי חבטות וזעזועים בריצה הוא גם יישבר לכם. הסיבה היא שהמסך של הניידים הללו נתון בתוך מסגרת מתכת, בניגוד למשל לגלקסי שהמסגרת שלו עשויה פלסטיק. אם הפלאפון לא רק נחבט אלא ממש נפל, יש סיכוי שאם זה איפון המסך נשבר אבל הנחמה היא שהחלפת המסכים שלהם יותר זולה מסוגים אחרים. אם אכן רצתם עם האייפון שלכם והוא נשבר אז מדובר בהחלפה של כל המסך משום שהוא מהווה יחידה אחת.

גם הגלקסי נשברים בריצה, אבל יקר מאוד לתקן אותם. זו הסיבה שהרבה פעמים פשוט מעדיפים לרכוש מכשיר פלאפון חדש. 

ריצה היא ספורט נהדר, אבל אם אתם מזיעים כאשר הפלאפון צמוד לגוף שלכם, מתחת למכנסיים, בכיס וכו’ ואתם מזיעים, זה הולך לעשות לכם הרבה כסף. נזקי מים הם מהנזקים הכי נפוצים של פלאפונים ולרוב הם גם יעלו קורוזיה. זו עלולה “לאכול” את הרכיבים של המכשיר והלך הפלאפון. אז מה יותר פשוט מאשר לרוץ עם פלאפון כאשר הוא נתון בתוך נרתיק ריצה כמו כפפה ליד, כמו סיר למכסה כמו נרתיק לפלאפון שלכם.

ראו גם: כיסוי לאיירפודס

צרו קשר
דילוג לתוכן