fbpx

מטען מקורי לאייפון 11

מטען מקורי לאייפון 11

לרכישת מטען לאייפון 11 לחץ כאן

חברת אפל יצאה במלחמה נגד זייפני מטענים לאייפון, וממליצה לרכוש רק מטען מקורי לאייפון 11. מאז שהשיקה את אייפון 5 והשדרוג לכבל מסוג Lightning, השתנו כללי המשחק ולכן כדי לייצר למשל מטען לאייפון 6 באיכות גבוהה, יש צורך לרכוש את הצ’יפ של אפל בלבד. אבל הזייפנים בשלהם ומחיר הצ’יפ הגבוה, אשר מעלה את מחיר המטען הופך את שיווק המטענים לבלתי כדאיים עבור יצרנים שרוצים למכור הרבה ובזול. 

אפל טוענת כי שימוש במטען מזויף , גורם לשורה ארוכה של תקלות חמורות ובכלל, כל הנושא של זיוף מהווה עבירה פלילית ושובר את שוק המטענים המקוריים שאפל השקיעה בפיתוחם לא מעט.

אפל כבר הודיעה על שיפורים באייפון 11 בשלושת הדגמים אייפון 11 פרו ו-11 פרו מקס התומכים בטעינה מהירה. חברת אפל תומכת בטעינה מבוססת PD  אשר יכולה להטעין את הפלפון ממצב של 0 ל-50% תוך כחצי שעה.

כל זה מתרחש אחרי שבמשך שנים טלפונים מבוססי אנדרואיד, נשלחו עם מטענים מהירים בעוד שאפל המשיכה בעקשנות לשלוח מטענים איטיים בני 5 וואט למרות התמחור הגבוה של הפלאפונים שלה.כעת לאייפון 11 יצורף מטען של W18 עם יציאת usb-c לטעינה מהירה. בנוסף יצורפו למטען כבל לייטינג ל- TYPE C וכך ניתן יהיה לחבר אליו אייפדים עם חיבור לייטינג.

למה חייבים מטען מקורי לאייפון 11?

מטען מקורי לאייפון 11 הוא חובה, ואין עוררין על כך. הנזקים הצפויים למי שמשתמש במטען מזויף הם עצומים ובין השאר כוללים: נזק לסוללה, כאשר טעינה של אייפון עם מטען מקורי מחזיקה יותר זמן. 

מטען מזויף עלול לגרום נזק לרכיב המתחים בלוח האם וכן נזק לשקע טעינה הנוצר בשל שימוש מכבלים לא מקוריים שעובדים רק בזווית מסוימת. בנוסף מטען מזויף לאייפון 11 עלול לגרום להתלקחות והתחממות בשל היותם של המטענים הללו עשויים מחומרים זולים ונחותים. בגלל שמתרחש מצב של מתח לא קבוע וקפיצה במתחים, עלול המכשיר להתחמם יתר על המידה.

מטען מזויף של אייפון 11 הוא בעל טעינה איטית משום שהוא לא מסוגל לספק את כמות האמפר הדרושה. 

משום שבמטען מזויף לא משקיעים במבודדים ברמה איכותית גבוהה, יש סיכון רב להתלקחות או התחשמלות. בנוסף היעדר הצ’יפ החכם והיקר המקורי של אפל גורם להפסקת טעינה ולא רחוק היום בו הוא יחדול להטעין כלל.

ואחד הנזקים הגדולים ביותר קשור לכך שמטען מזויף פולט הרבה יותר קרינה מאשר מטען מקורי לאייפון 11.

מה צריך לדעת לפני רכישת מטען לאייפון 11?

קונים אשר מעוניינים לרכוש מטען לאייפון 11, חייבים לדעת מהו המפרט הטכני לפני הרכישה. את הנתונים הללו אפשר למצוא גם באתר היצרן.  כאשר מדובר בטלפונים סלולריים יש הבדלים קטנים יש לומר, בין המטענים השונים. למרות זאת חשוב לדעת אם המטען מיועד לחיבור לרכב או לבית, מהו מתח הזרם והיציאה. כיום רוב הטלפונים הסלולריים מופעלים ע”י סוללות ליתיום והם מספקים את צפיפות המטען. הסוללה היא שמכתיבה את מתח היציאה של המטען או המתאם. המידע הזה מודפס על הסוללה. 

עלות האביזרים המקוריים לפלאפון מסוג אייפון, יקרים יותר מכל האביזרים המקוריים של חברות אחרות ומשום כך, יש למשתמשי האייפון נטייה לא לרכוש מטען מקורי ולא מאושר ע”י אפל. הפעם בין מטען מקורי לאייפון לבין מטען מזויף הוא גדול ומכאן הביקוש הגדול למזויפים אבל כאמור, מי שמשלם בזול בסופו של דבר משלם ביוקר והנזק העלול להיגרם לפלאפון לא שווה את החיסכון הזה.

מטען מקורי לאייפון 11 פרו ולאייפון פרו מקס-מפרט

אנו ממליצים לכם לרכוש מטען מקורי לאייפון 11, וכן לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. ייתכן ותוכלו אף לרכוש זאת באתר היבואן או בחנויות מוסמכות המשווקות את מוצרי אפל המקוריים.

 מפרט מטען אפל מקורי לאייפון 11:

* מטען מקורי עם 12 חודשי אחריות.

* טעינה במהירות גבוהה השומרת על הסלולה ועל המכשיר לזמן רב.

* מתאים לאייפון 11, אייפון 11 פרו ופרו מקס וכן לאייפדים.

* השימוש ב- USB-C  מאפשר תמיכה בתקן הטעינה המהיר.

* מטען קומפקטי וגודלו כשל מטען 5 וולט. 

* מטען W18 מקורי משווק יחד עם כבל TPC מקורי של אפל.

צרו קשר
דילוג לתוכן