fbpx

הקריטריונים החשובים ביותר בעת רכישת עכבר ומקלדת גיימינג

עכבר ומקלדת גיימינג

כמעט כל גיימר יודע כי הציוד שבו הוא משתמש יכול לעשות את ההבדל, לעשות את ההבדל בין הנאה לבין חוסר הנאה. ככל שהציוד יהיה יותר מתאים לגיימינג, כך יהיה ניתן לקצור מהמשחקים השונים את מירב התועלת. אך למרות שמדובר על עולם חדש יחסית, תוכלו למצוא לא מעט חברות המשווקות ציוד המיועד לגיימינג – ומכאן הבחירה עשויה להיות יותר קשה.

האביזרים החשובים ביותר לכל גיימר הם העכבר והמקלדת שבהם הוא משתמש, ככל שהם יהיו טובים יותר כך החוויה כולה מהמשחק תהיה אידיאלית. רכישת עכבר ומקלדת גיימינג היא משמעותית, ולכן החלטנו להרים את הכפפה בכדי לספק לכם כמה קריטריונים חשובים לפני קבלת ההחלטה החשובה.

יש גיימרים שמספרים כי הבחירה הקטנה הזאת שינתה את חווית המשחק שלהם כולה, ופתאום הם משחקים בצורה הרבה יותר מהנה. אנו כמובן רוצים שתוכלו למקסם את ההנאה שלכם מכל משחק, ולכן אנו ננסה לעזור לכם לעשות בחירה אחת קטנה שתוכל לשנות את החוויה שלכם – בתור גיימרים זה עשוי להיות שינוי יקר מפז.  

נוחות השימוש היא אלמנט מכריע

כל גיימר מבלה שעות ארוכות בישיבה על המחשב, ולכן השימוש בעכבר ובמקלדת חייב להיות נוח ככל האפשר. ברגע שלגיימר לא יהיה נוח להשתמש בעכבר או במקלדת, הוא יתקשה מאוד להנות מהמשחקים השונים שבהם הוא משחק. לא משנה באיזה משחק מדובר, דווקא העכבר והמקלדת הם האלמנטים שעושים את כל ההבדל.

חשוב להבהיר כי עכבר ומקלדת גיימינג הם לא יהיו אוטומטית נוחים, ומה שנוח לכם לא בהכרח יהיה נוח גם לאחרים. כך שמוטב שתוודאו כי המקלדת או העכבר שאתם רוכשים יהיו לכם נוחים, ויאפשרו לכם לשחק שעות ארוכות במשחקים שונים – מבלי שתרגישו הרגשה לא נעימה.

עכבר ומקלדת גיימינג צריכים להיות עמידים

כמו שהבנתם הישיבה הממושכת מול המחשב, והשעות הארוכות שבהן אתם משחקים במשחקים – עשויים לשחוק את המקלדת ואת העכבר. לא מעט גיימרים מצאו את עצמכם במצב שבו בעיצומו של משחק כזה או אחר, העכבר או המקלדת פשוט שבקו חיים. מיותר לציין כי מדובר על סיטואציה לא אידיאלית, סיטואציה שכל גיימר ירצה להימנע ממנה עד כמה שאפשר.

לכן כאשר גיימר רוצה לרכוש עכבר או מקלדת גיימינג, חשוב מאוד שהוא ישים לב לנושא של העמידות. ככל שהעמידות של הציוד ההיקפי תהיה גבוהה יותר, כך הוא יוכל להשתמש בציוד ללא חשש – ומבלי שהוא יצטרך לחשוב מה יקרה ביום שאחרי. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם רוכשים ציוד גיימינג על בסיס קבוע, ולכן העמידות היא קריטריון מפתח.

האחריות שמגיעה עם כל מוצר

אתם לא יכולים לרכוש סתם עכבר ומקלדת גיימינג, אתם צריכים לדאוג לכך שיהיה מדובר על רכישה חכמה. רכישה חכמה היא רכישה שבה אתם חושבים על העתיד, ולא חושבים אך ורק על מה שקורה באותו הרגע. ברגע שאתם תחשבו על העתיד כאשר אתם קונים עכבר או מקלדת, אתם כמובן תוכלו גם להנות גם באותו הרגע.

החשיבה על העתיד תבוא לידיי ביטוי על ידי רכישת ציוד עם אחריות ארוכה. אחריות שתאפשר לכם להיות עם ראש שקט, ובידיעה כי אתם בידיים הכי טובות שיש. כך שאם חלילה תצטרכו לבצע תיקון כזה או אחר לעכבר או למקלדת, יהיה לכם אל מי לפנות – וכמובן שיהיה לכם עם מי לדבר.

תשימו לב למחירים של כל מוצר 

עליכם לקחת בחשבון כי רכישת עכבר ומקלדת גיימינג תהיה יקרה יותר מאשר רכישת עכבר ומקלדת לשימוש רגיל. כך שאם אתם לא מכירים את המחירים, אתם צריכים לעשות סקר שוק בכדי שיהיה לכם קל יותר לסבר את האוזן. אך אם ציפיתם למחירים זולים במיוחד, שווה לכם לשקול את הנושא של הרכישה פעם אחת נוספת – כי המציאות תהיה שונה.

מה שחשוב לציין הוא שהמחירים עשויים להאיר לכם את הדרך הנכונה. מצד אחד מוטב כי לא תרכשו ציוד יקר מאוד, כי זה עשוי לסבך אתכם כאשר תרצו להחליף אותו. אך בתור גיימרים אתם צריכים לקחת בחשבון כי אסור לכם לרכוש ציוד זול, כי התמורה שלו תהיה בדיוק בהתאם למחיר שאותו שילמתם.

קראו גם על: מגן לאייפון 12 פרו מקס

צרו קשר
דילוג לתוכן