fbpx

מגן מסך סיליקון או זכוכית – מהי הבחירה הנכונה?

מגן מסך סיליקון

אתם עושים כל מאמץ בכדי לשמור על הפלאפון שלכם, אך לעיתים מספיקה חוסר תשומת לב של כמה שניות וכל המאמץ עשוי לרדת לטמיון. מהסיבה הזאת חשוב מאוד שתרכשו אביזרים שונים שיסייעו לכם לשמור על המכשיר, לכל אביזר יהיו את היתרונות ואת החשיבות שלו לשמירה על המכשיר. ברגע שתרכשו מעטפת שלמה של מוצרים, אתם מהצד שלכם תוכלו לדעת כי המכשיר מוגן.

אחד מהאביזרים החשובים ביותר הוא מגן מסך, מגן שאמור לסייע לכם להגן על המסך של המכשיר. המסך הוא ללא ספק האלמנט הבעייתי ביותר, ולעיתים אפילו נפילה קטנה של המכשיר עלולה לסדוק אותו. אפילו אם מבחינתכם המכה שהמכשיר קיבל היא שולית, המסך עלול חלילה להיסדק או להישבר לחלוטין.

השאלה שנשאלת היא האם עדיף לרכוש מגן מסך סיליקון או דווקא מגן מסך זכוכית? כאשר לכל אחת מהאפשרויות הללו יהיו את היתרונות ואת החסרונות שלה. אנו ננסה לקחת את המושכות לידיים שלנו, ונציג לפניכם את כל השיקולים שיהיה עליכם לקחת אותם בחשבון – בכדי שתוכלו לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה.

מה ההבדל ביכולת ההגנה על המסך?

הנושא העיקרי שיעסיק אתכם כאשר אתם מתלבטים בין מגן מסך סיליקון או זכוכית הוא כמובן יכולת ההגנה על המסך. השאיפה שלכם תהיה לרכוש את האביזר שיספק את ההגנה הטובה ביותר למסך, כך שאתם תוכלו להוריד את מפלס הלחץ בכל פעם שהמכשיר ייפול לכם מהיד. 

החדשות הטובות הן שברוב המקרים גם מגן מסך העשוי מסיליקון וגם מגן מסך העשוי מזכוכית יספקו לכם את מידת ההגנה הרצויה. כמובן שתצטרכו לרכוש מגן איכותי, אך אם תרכשו מגן איכותי אתם תוכלו להוריד את מפלס הלחץ – ותאפשרו לעצמכם להתעסק עם דברים אחרים שעשויים להיות לא פחות חשובים. 

מה ההבדל מבחינת העלות?

עוד נושא שאתם לא יכולים להישאר אליו אדישים הוא העלות של האביזרים, שכמו שאתם מתארים לעצמכם העלות עשויה להשתנות. ברוב המקרים מגן מסך סיליקון יהיה זול יותר מאשר מגן מסך מזכוכית, כך שאם העלות היא פקטור משמעותי – עליכם לקחת את זה בחשבון. אך נדגיש ונאמר כי העלות הכספית היא לא בהכרח כך, ולכל חנות סלולר יש את המחירים שלה.

לכן כאשר אתם רוצים לרכוש מגן מסך חדש, מוטב כי תבצעו השוואת מחירים בין חנויות הסלולר השונות. כך בין אם תרצו לרכוש מגן מסיליקון או מגן מזכוכית, תוכלו להיות בטוחים כי עשיתם את הבחירה הנכונה. לעיתים השוואת מחירים קצרה יכולה למנוע מכם עוגמת נפש, עוגמת נפש שתגיע בגלל ההוצאה הגבוהה שאותה הוצאתם.

מה ההבדל מבחינת העמידות?

עוד אלמנט שיכול לשנות את קבלת ההחלטות שלכם הוא העמידות של המגנים השונים. הרי אתם לא תרצו לרכוש מגן מסך כזה או אחר, אך בפועל אתם תגלו כי הוא לא יחזיק מעמד זמן רב. השאיפה שלכם תהיה שתוכלו לקצור את הפירות מהמגן מסך לאורך זמן, ותוכלו להשתמש בו כמה שיותר – כך גם תוכלו כמובן לחסוך לא מעט כסף.

מגן מסך סיליקון הוא הרבה יותר עמיד בהשוואה למגן מסך מזכוכית, והסיבה לכך היא שהוא פשוט לא ישבר אחרי כל נפילה. מגן מסך מזכוכית עלול להישבר אחרי כל נפילה רצינית, ואתם תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו להחליף את המגן מסך כל תקופה מסוימת – וזה לא מצב אידיאלי לכולם.

אז מה עדיף – מגן מסך סיליקון או זכוכית? 

האמת היא שאין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת, ואם תשימו לב לכל אחד מאיתנו יהיו את העדפות שלו. יש כאלה שמעדיפים לרכוש מגן העשוי מסיליקון ויש כאלה שיעדיפו לרכוש מגן העשוי מזכוכית. אך זה לא באמת משנה איזה סוג של מגן מסך אתם תרכשו, העיקר שיהיה לכם מגן מסך שישמור על הפלאפון שלכם.

אם תסתכלו על העלות של מגן מסך אל מול העלות של תיקון המסך, אתם תגלו כי מדובר על פער גדול מאוד. כך ששווה לכם להקדיש סכום מסוים של כסף לטובת רכישת המגן, בכדי לשמור על המסך עצמו. כך תוכלו להשתמש במכשיר שלכם ללא חשש, ומבלי שתצטרכו לחשוב פעמיים לפני פעולה כזאת או אחרת. 

קראו גם על: כיסוי לאיירפודס פרו

צרו קשר
דילוג לתוכן