fbpx

מטען אלחוטי לרכב – הכי בטוח, הכי טוב

מטען אלחוטי לרכב

ב-2022 סוללה מלאה היא כמעט מילה נרדפת לאושר. ברור לנו שכשהסוללה שלנו מלאה אנחנו יכולים להיות רגועים ופעילים וכשהיא מתרוקנת – פחות. כדי שנוכל לוודא שהפלאפון שלנו יהיה זמין מתי שרק נצטרך אותו, רבים מאיתנו מפזרים צי של מטענים בכל מקום שאנחנו נמצאים בו – בחדר השינה, בסלון, בתיק, במקום העבודה וכמובן שגם באוטו. אלא שמטען אלחוטי לרכב הוא סיפור אחר לגמרי – מדובר ברמה חדשה של חיוניות.

כשאנחנו בבית או במקום העבודה אנחנו יכולים להשתמש גם במחשב או במכשירים אחרים על מנת לתקשר עם העולם, לצרוך תוכן ומידע וכו’, אבל כשאנחנו ברכב – אנחנו תלויים רק במכשיר הנייד שלנו. איך נסתדר בלי ווייז? מה, נחזור להחזיק בתא הכפפות מפות מנייר? ואיך נשרוד נסיעה שלמה בלי הפלייליסטים האהובים עלינו – נשמע מוזיקה רנדומלית מהרדיו? באופן אירוני, דווקא כשאנחנו בדרכים ואסור לנו לגעת בו – אנחנו הכי צריכים את הנייד שלנו. לכן, ברור שנדאג שהסוללה שלנו תקבל רק את הטוב ביותר.

די לסרבול – נפרדים מהכבלים

לאורך העשורים האחרונים, נראה כי כאשר מדובר בהתפתחויות טכנולוגיות – כל שנה מרגישה כמו כמה שנים טובות. הטכנולוגיה לא מפסיקה להפתיע אותנו ואין ספק שאחד הפיתוחים הכי שימושיים שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות הוא המטען האלחוטי. היום כבר אין צורך בכבלים ובחוטים מסורבלים על מנת להטעין את הפלאפון. אפשר פשוט להניח אותו על המעמד – וזהו, הוא כבר יעשה את שאר העבודה. אם עדיין לא עברתם להטענה אלחוטית, אין ספק שהגיע הזמן. אנחנו כבר מכורים.

מטען אלחוטי לרכב

מטען אלחוטי לרכב – בטיחות במקום הראשון

מטען אלחוטי לבית הוא בהחלט מוצר שמשדרג את איכות החיים, אבל כשאנחנו מדברים על מטען אלחוטי לרכב אנחנו מדברים על מוצר עם יתרונות בטיחותיים מובהקים, כזה שיכול אפילו להציל חיים. ב-2022, תאונות דרכים הן עדיין נפוצות מאוד ולצערנו הקטל בדרכים ממשיך לככב בכותרות. אין ספק שכניסתם של המכשירים הניידים לחיינו לא הועילה בהיבט הזה, שכן רבים מתקשים להניח בצד את הפלאפונים על מנת להתרכז בנהיגה. מסיבה זו, כל מוצר שמאפשר לנו למזער את ההתעסקות בפלאפון לאורך הנסיעה הוא מבורך וכדאי להצטייד בו.

תארו לכם שבמקום לאתר את קצהו של כבל ארוך ומסורבל ואז לנסות לחבר אותו לשקע הטעינה שבמכשיר, פעולה שללא ספק מצריכה תשומת לב, תצטרכו רק להניח את המכשיר שלכם על מטען אלחוטי לרכב. מדובר בחיסכון של שניות ארוכות של הסחת דעת בזמן שאתם על הכביש. נכון שכדאי לדאוג למכשיר הנייד טרם הנהיגה, אולם בהחלט כדאי להצטייד בכל מוצר שמאפשר לנו לצמצם את הפיתויים.

דואגים לסוללה גם בנסיעה

התרומה לבטיחות בדרכים היא ללא ספק המעלה הגדולה והמשמעותית ביותר של המטען האלחוטי לרכב, אולם היא לא היחידה. בעיקר כשאתם נמצאים במכונית, היכן שמקום האחסון מוגבל במיוחד, תמיד כדאי לעשות מאמץ על מנת לצמצם את מספר הפריטים שנמצאים בתוך הרכב. מטען אלחוטי לרכב הוא מוצר אחד שלמעשה כולל שניים – הן מטען אלחוטי והן מעמד למכשיר הנייד. כמו כן, כאשר המטען מובנה בתוך המעמד, לעולם לא תשכחו להטעין את המכשיר שלכם. מספיק שתניחו את הפלאפון במעמד שלו על מנת להשתמש בווייז במהלך הנסיעה, או אפילו מתוך הרגל – והמכשיר יתחיל להיטען. אתם יכולים להיפרד מהמילים “סוללה חלשה”.

מאפיינים מרכזיים של מטענים אלחוטיים לרכב

לפני שאתם בוחרים מעמד לפלאפון לרכב עם טעינה אלחוטית, יש שני היבטים שכדאי להקדיש להם תשומת לב:

מהירות טעינה – אם בעבר היינו רגילים להטעין את הפלאפון במשך שעות על מנת להגיע למצב של סוללה מלאה, הרי שהיום אנחנו רגילים לטעינה מהירה במיוחד. בשל ההרגל, השימוש במטען איטי עלול להסב לא מעט תסכול – לכן חשוב לוודא כי אתם רוכשים מטען שמהירות הטעינה שלו גבוהה.

סוג מעמד – ישנם שני סוגים נפוצים של מעמדי פלאפון לרכב: מעמדים עם קליפס ומעמדים עם מגנט. אם אתם רוכשים מעמד מגנטי, חשוב לוודא שהוא מונע החלקות על מנת למנוע תזוזה של הפלאפון תוך כדי נסיעה, שעלולה להסיח את הדעת ואף לגרום לנפילה של הפלאפון וכתוצאה מכך, לנזקים. אם אתם בוחרים בקליפס, כדאי לוודא שהוא איכותי ואכן מתאים לגודל המכשיר שלכם.

ראו גם: אביזרי רכב | מעמד טלפון לרכב

צרו קשר
דילוג לתוכן