fbpx

חצובה עם תאורה – הגיע הזמן להשתדרג

חצובה עם תאורה

אם תשאלו היום ילד מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול, קיים סיכוי לא רע שתגלו שאת השאיפה להיות זמר, שחקן, כדורגלן או רקדן החליף החלום להיות כוכב רשת. כן, היום צמד המילים הזה מייצג מקצוע של ממש, ולעתים הוא אפילו רווחי למדי. לא פלא שרבים מנסים את מזלם ובוחרים להעלות תכנים לרשתות החברתיות, בתקווה לעניין את הקהל, להעלות את מספר העוקבים ולהיות הדבר הגדול הבא ברשת. עבור מי שרוצה לתפוס את עיניהם של העוקבים, שנחשפים לתכנים אינסופיים ולאין ספור יוצרי תוכן על בסיס יומיומי – ציוד איכותי הוא הבסיס. חצובה עם תאורה, מיקרופון איכותי ועריכה טובה הם חיוניים על מנת להביא את התוכן האותנטי שלכם לקהל בלי לוותר על סטנדרטים.

למה להיסחב? קונים 2 ב-1

אם החלטתם להשתדרג ולרכוש חצובה, מיקרופון ותאורה שיאפשרו לכם לייצר תוכן ברמה הגבוהה ביותר, ההחלטה הבאה שתצטרכו לקבל היא אילו מוצרים לרכוש? האם כדאי לרכוש כל אחד מהמוצרים בנפרד, או שעדיף דווקא לבחור במוצר אחד שכולל את כל האפשרויות? אנחנו חושבים שאין סיבה להתלבט – ללא ספק כדאי לרכוש חצובה עם תאורה במוצר אחד.

אם אתם יוצרים תכנים לרשתות החברתיות, חשוב שהציוד המקצועי שלכם יהיה זמין ונוח לשימוש עבורכם. גם אם אתם יוצרים תכנים כמו סרטוני בישול או איפור, אשר מצריכים היערכות וסביבה מסוימת – היום, כולם מעלים גם תכנים מהיומיום ולכן אין לדעת מתי תזדקקו לאביזרים שלכם. אין ספק שמוצר אחד הכולל בתוכו שני פיצ’רים הוא נוח משמעותית לשימוש מאשר 2 מוצרים נפרדים. ברמה היומיומית מדובר בחוויית שימוש שונה לגמרי – השימוש בחצובה ובתאורה פחות מסורבל כאשר מדובר במוצר אחד, ואין סיכוי שתשכחו את אחד מהשניים כשהם ממילא מחוברים. גם מבחינה טכנית הכל יותר פשוט – אתם בוחרים מוצר אחד, מבצעים רכישה אחת וזקוקים רק לקבלה אחת לצורך מימוש האחריות על המוצר.

כמו כן, אם אתם רק מתחילים להתנסות בתחום ומעוניינים לבחון אותו, בהחלט יהיה לכם קל יותר להתחיל אם תבחרו במוצר משולב של חצובה הכוללת תאורה. התחלות הן אף פעם לא פשוטות וכל קושי קטן בדרך עלול לרפות את ידינו ולמנוע מאיתנו להמשיך ולנסות. יצירת תוכן היא ממילא תחום תחרותי ומורכב, כך שלפחות ברמה הטכנית – כדאי להקל על עצמכם עד כמה שאפשר. אם כל הציוד המקצועי שלכם יהיה מובנה בתוך מוצר אחד, ההתנסות תהיה פשוטה יותר ותסייע לכם לבנות את המוטיבציה.

חצובה עם תאורה

חצובה עם תאורה – כל הפיצ’רים שחשוב להכיר

לפני שאתם בוחרים חצובה עם תאורה, כדאי שתכירו כמה פיצ’רים נוספים שהמוצר עשוי לכלול מלבד רינג לייט ומעמד לפלאפון. כך תוכלו להשוות בין מוצרים ולבצע רכישה מושכלת בהתאם לצרכים שלכם.

שלט – חלק מהמוצרים בסגנון כוללים שלט. השלט מאפשר לכם לשלוט בחצובה ובתאורה ממרחק, על מנת שתוכלו לבצע שינויים תוך כדי צילום מבלי להושיט את היד וכמובן כאשר אתם ממוקמים במרחק מסוים מהמוצר.

מעמד למיקרופון – כאמור, רבים בוחרים להשתמש גם במיקרופון מקצועי על מנת לשפר את איכות הסאונד של הסרטונים. אם אתם משתמשים במיקרופון, מעמד למיקרופון הוא חיוני.

חצובה מתכווננת – חלק מהחצובות מגיעות בגובה מובנה, אולם את חלקן ניתן לכוונן לגבהים שונים בהתאם לצרכים שלכם

זרוע גמישה – כשאנחנו מדמיינים חצובה, אנחנו בדרך כלל מדמיינים מעמד שעומד על 3 רגליים, אלא שהיום ניתן לראות בחנויות גם חצובות שהן בעצם מעין זרוע גמישה שמאפשרת כוונון של החצובה לגבהים ולזוויות שונות. זרוע גמישה היא פיתרון מצוין עבור מי שמצלמים סרטוני אוכל, למשל, אשר לא פעם מצריכים זוויות לא שגרתיות.

מראה – היום לא מעט בוחרות לפלס את דרכן ברשתות החברתיות באמצעות סרטוני ביוטי, איפור וכד’. כוכבות הביוטי המקצועיות אינן מתאפרות על סמך התמונה הקטנה שלהן במצלמה, כמובן – אלא משתמשות בחצובה שכוללת גם מראה מגדילה, אשר מאפשרת להן להתאפר בנוחות. עבור מי שמצלמת סרטונים בסגנון הזה, מראה היא ללא ספק פיצ’ר חובה.

טיפים לרכישה מוצלחת

מה כדאי לבחון לפני שרוכשים חצובה עם תאורה?

מחיר – חשוב לבצע סקר שוק ולהשוות בין מחירים של חברות וחנויות שונות, כמובן תוך התחשבות בהבדלים הקיימים בין הדגמים מבחינת האיכות והפיצרים.

חברה מוכרת – קיימים לא מעט חיקויים בשוק, לכן תמיד כדאי לקנות מוצרים שקשורים לטכנולוגיה מחברות מוכרות.

המלצות – לפני הקנייה כדאי לקרוא חוות דעת על הדגם הנבחר ולוודא כי הוא אכן הולם את הצרכים שלכם.

ראו גם: אביזרי סלולר | חצובה לטלפון

צרו קשר
דילוג לתוכן