fbpx

מגנים לטלפון שיאומי – כשאיכות ויופי משתלבים

מגנים לטלפון שיאומי

היום לכולם יש מגנים לטלפון שיאומי, אפל, סמסונג וחברות אחרות. קשה עד בלתי אפשרי למצוא מישהו שמסתובב עם פלאפון ללא מגן מתאים, בעיקר לא כאשר מדובר במכשירי סמארטפון – שמחיריהם לא נמוכים, ובמקרים מסוימים אף יקרים מאוד. עד לפני כמה שנים, כולם הסתובבו עם מכשירים ניידים “עירומים” כמעט לגמרי. ילידי שנות ה-90 המוקדמות ואלה המבוגרים מהם עוד זוכרים אולי את החוטים הדקיקים שהיה נהוג להשחיל בשולי הפלאפון, כאביזר קטן שמטרתו לתת למכשיר קצת אופי. בעוד שהחוט נזנח לחלוטין עם השנים ובני הנוער של היום כלל לא מכירים את הטרנד הישן, הפכו בינתיים המגנים הפכו לאביזר שרובנו לא זזים בלעדיו. אז מה הסיפור איתם?

אקססורי חובה, אבל באמת – מגנים לטלפון שיאומי

לא פעם נהוג להשתמש במילה “חובה” כאשר מדובר על טרנדים מזדמנים – “חובה שיהיה לכם פריט כזה וכזה”. אולם כשאנחנו מדברים על מגנים לטלפון שיאומי, המילה חובה ללא ספק זוכה למשנה תוקף. מאז שאנחנו משתמשים במכשירים ניידים עם מסך מגע, הפלאפונים שלנו הפכו להיות הרבה יותר רגישים. אם בעבר שבר קטן במסך היה מפריע לנו רק ויזואלית, הרי שהיום למסך יש תפקיד מרכזי בתפקוד המכשיר, וגם שלמותו של גב המכשיר קריטית על מנת לשמור על המערכת העדינה שבפנים.

באופן טבעי, אנו רוצים להיזהר יותר ולמנוע פגיעה במכשיר. לא תמיד אנחנו יכולים למנוע נפילות וכד’, ולכן מגנים לטלפון שיאומי הם לא פחות מחיוניים. כשאנחנו משתמשים במגנים איכותיים, אנחנו מונעים ביקורים מיותרים במעבדות התיקונים. בכך נחסך לנו זמן יקר; כסף, שהרי בימינו מחיר התיקון של סמארטפון עלול לעלות אפילו על מחירו של מכשיר חדש; וכמובן, אי נוחות משמעותית כתוצאה מפגיעה בתפקוד של המכשיר הנייד שלנו שמשמש אותנו ביותר ויותר פעולות יומיומיות, בעבודה ועוד.

מגנים לטלפון שיאומ

מחפשים מגן לפלאפון? יש לנו 5 טיפים בשבילכם

אם אתם מתכננים לרכוש מגנים לטלפון שיאומי, אפל וכד’, כדאי להקדיש מעט מחשבה לפני שאתם ממהרים לבחור את המגן הכי יפה או מרשים בחנות. אנחנו ממליצים להתחשב בחמשת השיקולים הבאים:

איכות: כשמדובר במגן לפלאפון, אין מה לעשות – האיכות היא ללא ספק שיקול שחייבים להתחשב בו. כשאנחנו מדברים על איכות, אנחנו מתכוונים גם לרמת ההגנה שהמגן מספק למכשיר, וגם לעמידות שלו. אם הפלאפון שלכם יקר, בהחלט כדאי להשקיע במגן איכותי, ואם אתם משקיעים במגן איכותי, מומלץ לבחור בכזה שגם יחזיק מעמד לאורך זמן.

אסתטיקה: היום הפלאפון הוא אקססורי לכל דבר, והוא אומר עלינו משהו. מגן שחור וקשיח, מגן צבעוני וזוהר, מגן עם ציור, תמונה או סיסמה ידועה – מה אתם רוצים שהמגן שלכם ישדר?

נוחות: הפלאפון שלכם נמצא איתכם כל הזמן, ולכן חשוב שהמגן יהיה נוח עבורכם לשימוש. וזה לא נגמר רק בגודל או בצורה; למשל, יש הבוחרים במגנים עם כיסים המיועדים לכרטיסים אשר מעצימים את הנוחות ואת היעילות.

גודל: המגן מוסיף נפח למכשיר הנייד, כך שחשוב לוודא שאתם בוחרים במגן שמתאים לכם בגודלו, מבחינת אחיזה, הכנסה לכיס ועוד.

מחיר: כשאתם מבינים מה סוג המגן האידאלי מבחינתכם, כדאי לערוך סקר שוק ולרכוש מהחברה ומהחנות הכי משתלמות. תמיד ננסה גם למצוא מוצר שמשקף איזון טוב בין איכות למחיר.

מגנים מיוחדים – לאנשים שאוהבים להפתיע

כולנו מכירים את האנשים שמושכים תשומת לב בכל פעם שהם שולפים את המכשיר הנייד שלהם מהתיק. יש מגנים לטלפון שיאומי שפשוט אי אפשר להתעלם מהם – כאלה שמיד נבקש להסתכל בהם יותר מקרוב, למשש או לצלם כדי לקחת השראה.

אחד העיצובים הכי טרנדיים היום שייך למגנים הדו שכבתיים, שבתוכם נע ג’ל שקוף המקושט בנצנצים או קישוטים קטנטנים אחרים. עיצוב זה מקנה למכשיר מראה יוקרתי למדי הודות לנצנצים, אולם הייחודיות שלו טמונה דווקא בתנועה העדינה שמשרה רוגע על המתבוננים.

מגנים מיוחדים נוספים הם אלה שמתהדרים בטקסטורות ייחודיות ונעימות למגע, כגון פרווה, גומי לחיץ או אפילו POP IT – מושלם עבור מי שחייבים תמיד להעסיק את הידיים.

חשוב גם לציין את המגנים שמגיעים בעיצוב אישי – אפשר היום להדפיס על מגנים לפלאפון כל תמונה, משפט, ציור או עיצוב שתעלו על דעתכם. זה רעיון מצוין למי שמעוניין להעניק מתנה אישית, ייחודית וכמובן שימושית, שאין עוד אחת כמוה בעולם.

ראו גם: מגן מסך סיליקון | כיסוי לטלפון שיאומי

צרו קשר
דילוג לתוכן