fbpx

משדר בלוטוס לרכב – איכות לפני הכל!

משדר בלוטוס לרכב

אין דבר יותר כיפי מלנסוע ברכב הפרטי ולהקשיב למוזיקה באמצעות משדר בלוטוס לרכב. הוא מהווה את המילה האחרונה היום בתחום המשדרים לרכב עם מסך בגודל של 1.44 אינצ’ שיכול להציג גם שיחה נכנסת.

אפשר להקשיב אתו למוזיקה עם הסמארטפון וגם עם כבל AUX. אם אתם רוצים לבחור את השירים שלכם, תוכלו לצייד אותו בכרטיס זיכרון להשמעת מוזיקה. יש לו כפתורים השולטים לחלוטין על העברת השירים והווליום ומיקרופון מובנה לשיחות.

זה אומר שכל נסיעה שלכם יכולה להיות הכי טובה שיש, ולא יהיה אכפת לכם גם להיתקע בפקקים אם אתם יכולים לדבר במיקרופון או לשמוע מוזיקה בשיא הכיף. כל מה שצריך כדי לחוות את המוזיקה והנסיעה בצורה שלמה.

מטיילים ושמים מוזיקה- הכי כיף

אנחנו ממש מגיעים לקיץ שהיא עונת הטיולים וזה אומר שכל מה שאתם צריכים לטיול המשפחתי שלכם זה משדר בלוטוס לרכב. טיול טוב דורש בחירת מסלול מעולה, לנסוע למקום שיש בו גם אטרקציות לילדים כדי שלא יחפרו לכם, אבל מה עם המוזיקה? תוכלו לשים להם מוזיקה וזה בהחלט ירגיע אותם, כי אין כמו מוזיקה לעשות את הטיול הרבה יותר כיף.

כאשר מדובר בטיול משפחתי אין ספק כי “שירה בציבור” של כל המשפחה זה חלק מהחוויה ולא משנה אם אתם מדברים על אלילי הנוער או על מוזיקה ישראלית. משפחה שנוסעת לטייל ושרה כולם ביחד, זו החוויה הכי עמוקה ומגבשת, אלה הם הרגעים שאתם תמיד תיזכרו ותנצרו.

משדר בלוטוס לרכב

משדר לרכב- אם כבר אז בלוטוס!

משדר בלוטוס לרכב מאפשר לכם להפוך את הרמקולים ברכב לדיבורית ולאלחוטית עם הזרמה של מוזיקה ישר לסמארטפון שלכם. זהו משדר FM שמתחבר למצת של הרכב ומשדר בתדר FM.

זהו למעשה גאדג’ט נהדר המאפשר לכל אחד להשתלט על כל תחנת רדיו ולהפוך אותה איך לא? לרדיו פרטי משלכם. מחברים א המשדר למצת, בוחרים תחנה, המשדר החכם הזה מזרים מוזיקה מהמכשיר אל הרדיו ואלה עוברים לרמקולים שברכב. חכם? מאוד!!!

אז אם אתם נוסעים בכבישים, אין לכם כוח לעמוד בפקקים או שיצאתם לטייל וחשוב לכם ליהנות רכשו את הגאדג’ט המדליק הזה.

משדר בלוטוס לרכב- הופך גם לדיבורית

כאשר מחברים למשדר סמארטפון, הוא הופך לדיבורית ואין צורך לעשות שום שינוי ברכב. מחברים את הפלפון למשדר הבלוטוס ב-FM והמוזיקה זורמת וגם השיחות ישר לרמקולים שברכב. תוכלו גם לחבר דיסק או קי עם שירים, לחבר כרטיס זיכרון (עד 32 GB) ותיהנו ממשדר מעולה.

כל מי שלא חשב לרכוש דיבורית (ועדיין חלילה מנסה לעשות שיחות בנסיעה) רוכש את המשדר ולא צריך להוציא עוד כסף כדי לרכוש דיבורית במוצר הזה יש הכל באביזר אחד.

בלוטוס – הטכנולוגיה שלוקחת אותנו קדימה

ולמי שתהה וחשב שבלוטוס זה שם של חברה נאמר כי משדר בלוטוס לרכב עושה שימוש בטכנולוגיה ששמה בלוטוס. היא מקליטה גלים בתדר שנקרא Bluetooth אשר קולטים מידע שניתן היה להעברה רק בכבלים. טווח השידור של בלוטוס הוא רק כמה מטרים ואנרגית השידור שלו נמוכה.

טווח התדרים של בלוטוס הוא 2.4. ועד ל- 2.4835 ג’יגה הרץ ואין צורך ברישיון כדי להשתמש בתדרים אלה. הפרוטוקול של בלוטוס יכול לבצע חיבור בין 8 מכשירים הנמצאים בטווח “מיני רשת”, מכשיר אחד הוא המאסטר והשאר פועלים.

גם WIFI וגם בלוטוס משתמשים בטווח תדרי זהה לקליטה ושידור אבל המודולציה שלהם שונה. עוצמת השידור וגם מרחק הקליטה ב-WIFI יותר גדולים ולכן הוא דורש חומרה ואנרגיה גדולים יותר.

כיום משתמשים בטכנולוגיית WIFI ברשתות אלחוטיות ביתיות. השם אגב ניתן לטכנולוגיה הזאת על שם מי שהיה המלך הוויקינגי במאה העשירית בדנמרק הארלד בלאטאנד שהיה אחראי על איחוד דנמרק נורבגיה וחלק משבדיה והרעיון לתת לטכנולוגיה הזאת שם שמציין איחוד נועדה לומר את אותו דבר על הגאדג’טים של בלוטוס שעושים כמה פעולות בבת אחת.

הסיבה לכך שהשם בלטאנד תורגם לבלוטוס נעוצה באגדה המייחסת לאותו מלך אהבה לאכילת תותי יער עד ששיניו נצבעו בכחול. התרגום של המילה בלאטנד הוא מראה כהה.

ראו גם: מטען אלחוטי לרכב

צרו קשר
דילוג לתוכן