fbpx

אביזרים מגניבים לפלאפון – כל הטרנדים שאסור לפספס

אביזרים מגניבים לפלאפון

עבור רובנו, המכשיר הנייד הוא כמעט כמו איבר נוסף בגוף. הוא צמוד אלינו רוב שעות היום, וחסרונו מעורר בנו אי נוחות ותחושה מוזרה. כל כך הרבה תחומי חיים מתנהלים בימינו דרך הפלאפון – צריכת תוכן, יצירת תוכן, תקשורת עם אחרים, למידה ועוד – וככל שעובר הזמן, עוד ועוד פעולות שגרתיות מתחילות להתבצע דרך הנייד. אז אם הוא כבר נמצא בשימוש יומיומי – אין ספק שכדאי להצטייד בכמה אביזרים מגניבים לפלאפון שישלימו את חוויית השימוש. ערכנו עבורכם רשימה של כמה אביזרי סלולר מיוחדים – כאלה שיהפכו את השימוש במכשיר הנייד לנוח יותר, ישמרו עליו, יהפכו אותו לפריט הכי אופנתי וטרנדי בסביבה או יאפשרו לכם להפיק ממנו אפילו יותר ממה שאתם כבר מפיקים.

מטענים – לא מה שחשבתם

כשמדברים על אביזרים מגניבים לפלאפון, אף אחד לא חושב על מטענים. מטען הוא, מן הסתם, האביזר הכי בסיסי שיש. אלא שהיום, יש כמה סוגים של מטענים שהם קצת יותר מיוחדים מהתקע והכבל שכולנו מכירים. האם למשל ראיתם פעם מטען סולארי לנייד? מדובר במטען נייד שמקבל את האנרגיה שלו מהשמש, מה שהופך אותו לפתרון מושלם עבור נסיעות, טיולים או שהות בטבע באור יום, כששקעים לטעינה לא בהכרח זמינים, אבל השמש – בהחלט כן. מדובר גם במוצר “ירוק” שמאפשר לנו להשתמש במשאבים טבעיים תוך חיסכון בצריכת חשמל – כך שגם הטבע מרוויח. מטען מיוחד נוסף הוא מטען אלחוטי, שמספיק רק להניח על גביו את המכשיר הנייד על מנת שהוא יתחיל להיטען. ללא כבלים שעלולים להיהרס – הכי קל ופשוט.

על המגן הזה כבר שמעתם?

כולנו מכירים את מגני המסך העשויים זכוכית, פלסטיק או סיליקון, וכמובן את המגנים למכשיר הנייד שלא מפסיקים להשתדרג ולהתפתח (מיד נגיע גם לזה). אבל האם שמעתם על מגן למצלמה? כידוע, במגנים לנייד תמיד יש חור שמיועד לכך שהמצלמה לא תוסתר, אולם המשמעות היא שהמצלמה מוגנת פחות משאר המכשיר.

בעידן שבו כולנו מכורים לתיעוד, פלאפון ללא מצלמה הוא לא פלאפון – לרוב האנשים יהיה קשה במיוחד להסתדר בלי המצלמה, כך שאין ספק שמדובר בחלק רגיש במיוחד במכשיר שכדאי להשקיע בהגנה עליו. אם תחפשו אביזרים מגניבים לפלאפון תמצאו גם מגן למצלמה – מדבקה, שקופה כמובן, שדואגת שהמצלמה שלכם תישמר במיטבה.

אביזרים מגניבים לפלאפון

להפוך את הנייד לפריט אופנתי

אי אפשר לדבר על אביזרים מגניבים לפלאפון בלי להזכיר את מגני הנייד, שכבר מזמן הפכו ממענה בטיחותי לטרנד אופנתי של ממש. אפשר למצוא היום בחנויות מגנים מכל הסוגים והצבעים – עם פרווה, עם משחקי קליעה, עם הדפסים של עבודות האמנות המפורסמות בעולם, עם עיצובים אישיים וחד פעמיים ועוד ועוד.

יש גם לא מעט מגנים שמציעים פונקציות ייחודיות שהופכות את השימוש בפלאפון לנוח ומאפשר יותר – מגנים עם תא לכרטיסים מגנטיים, עם עט, עם מגנט שמאפשר הצמדה של הנייד למשטחים ואפילו עם מעמד להחזקה שתורם לאחיזה נוחה יותר.

אביזרים מגניבים לפלאפון לצילום מקצועי

מי היה מאמין שב-2022, תערוכות שלמות יתבססו על צילומים שנעשו על ידי מכשירים ניידים? היום הפלאפונים שלנו משמשים גם כמצלמות לכל דבר, כך שלא מפתיע שישנם אביזרים מגניבים לפלאפון שמאפשרים צילום מקצועי ונוח אפילו יותר. למשל, אפשר לרכוש חצובה למכשיר הנייד שמהווה פתרון נהדר עבור מי שמעוניין לצלם תמונות סטילס או סרטונים באופן מקצועי ככל האפשר, או להצטלם בבית בלי להתפשר על זוויות. למטיילים מושבעים מומלץ להצטייד במוט טלסקופי שיהפוך אפילו את תמונות הסלפי שלכם לייחודיות.

להרגיש כמו כוכבי רשת

אם תשאלו את ילדי דור ה-Z מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים – כנראה שהתשובה הכי נפוצה שתקבלו תהיה “כוכבי רשת”. לכן אביזרים מגניבים לפלאפון שמתאימים לצילומים מקצועיים לרשתות החברתיות, ליוטיוב ועוד – הם מתנה מושלמת עבור כל ילד שרוצה להרגיש לרגע כמו כוכב רשת, וכמובן גם לבני נוער ולמבוגרים שרוצים לקחת את הפרופיל שלהם צעד אחד קדימה.

מעמד לנייד, שהוא בעצם מעין חצובה, יחד עם תאורה איכותית (ring light) ומיקרופון הם כל מה שאתם צריכים כדי לשדרג את התוכן שלכם ולהעניק לו את הליטוש הדרוש. אם אתם רוצים להשקיע אפילו יותר, ניתן גם לרכוש שלט שיאפשר שליטה ביתר המוצרים מרחוק, לבחור בחצובה מתכווננת ועוד – אין סוף לאפשרויות.

צרו קשר
דילוג לתוכן