fbpx

אביזרים מיוחדים לרכב – להרגיש בבית גם בדרכים

אביזרים מיוחדים לרכב

מסתובבים בינינו לא מעט אנשים שהרכב שלהם הוא לא פחות מבית שני עבורם. כאלה שמבלים שעות מדי יום בנסיעות – בגלל מקום עבודה רחוק מהבית, עבודה שמצריכה נסיעות מרובות, מגורים באזורים שבהם התחבורה הציבורית מקרטעת או סתם העדפה אישית להתנייד בעיקר ברכב פרטי. כשמבלים באוטו כל כך הרבה, כדאי לדאוג לכמה אביזרים מיוחדים לרכב שיגרמו לנו להרגיש הכי בנוח ולדעת שלא משנה איזה צורך יעלה, נוכל לתת לו מענה.

החלטנו לרכז עבורכם כמה אביזרי רכב שאתם פשוט חייבים להצטייד בהם – כאלה שיהפכו את הנסיעות שלכם לנוחות יותר, שישפרו את החיים בכלל ואולי אפילו יוכלו לתת פיתרון לכמה בעיות שכנראה שבכלל לא ידעתם שאפשר לפתור. מוכנים? קדימה – יוצאים לדרך.

מטענים מכל הסוגים – על פחות מ-100% לא מתפשרים

כשמדברים על אביזרים מיוחדים לרכב, אין ספק שהפריט הראשון שחייב להיות בכל רכב הוא מטען לנייד, או אפילו מטענים, מכל הסוגים – כי כדי לוודא שסוללה של 100% תהיה מבחינתכם סטנדרט, תמיד כדאי להחזיק כמה מטענים עודפים. אתם יודעים, ליתר ביטחון. נכון שמדובר באביזר יחסית סטנדרטי, אבל אין ספק שמדובר בכזה שמחלק את החיים ללפני ואחרי ומשדרג במידה משמעותית את השהות ברכב.

מעמד לנייד – חוויית WAZE בליגה אחרת

מעמדים לנייד הם בהחלט אביזרים מיוחדים לרכב, שלמרות שהם הופכים את השימוש באפליקציות ניווט במהלך הנהיגה להרבה יותר נוח – עדיין חסרים בלא מעט רכבים. לפני הכל, מעמד לנייד מאפשר מינימום התעסקות בפלאפון במהלך הנהיגה, ובכך הוא תורם רבות לבטיחות בדרכים – שהיא ללא ספק השיקול החשוב ביותר.

יש אין ספור סוגים של מעמדים לנייד – מעמדים שמתחברים למזגן, שנצמדים לשמשה או אפילו נתלים מהמראה הקדמית; מעמדים שאוחזים את המכשיר הנייד בדומה לקליפס, או כאלה שמצוידים במגנט שמאפשר הצמדה של המכשיר אל המעמד. מה שבטוח הוא שעם מעמד טוב למכשיר הנייד, השימוש באפליקציות הניווט יהפוך לחוויה אחרת לגמרי, נוחה וטובה יותר, ותשומת הלב שלכם תוכל להיות מופנית במלואה לנהיגה ולכביש.

אביזרים מיוחדים לרכב

מטען למצבר – עצמאות מסוג חדש

אם אתם מחפשים אביזרים מיוחדים לרכב, מוצר נוסף שאתם חייבים להכיר הוא מטען בוסטר לרכב. אין מי שלא היה בסיטואציה שבה הוא גילה – בדרך כלל בדיוק כשהוא ממש מיהר – שהרכב לא מניע. במצב כזה, לא משנה לאן אתם צריכים להגיע ובכמה זמן אתם כבר מאחרים – אין ברירה אלא לנסות לאתר אנשים טובים באמצע הדרך עם מעט זמן פנוי וכבלים, שיסכימו לסייע לכם לספק קצת אנרגיה למצבר.

את הבעיה קשה למנוע לחלוטין, אולם בהחלט ניתן להקל על הפתרון באמצעות מטען בוסטר למצבר שמאפשר לכם לעזור לרכב להתניע לבד – ללא כל תלות באחרים. מדובר במוצר חובה עבור כל מי שמחזיק רכב, ובעיקר עבור מי שנוהג על בסיס יומיומי, תלוי ברכב שלו ורוצה להיות מוכן לקראת כל תקלה בלתי צפויה שעלולה להופיע.

מצלמת רכב – ידע זה כוח

כל מי שהוטלה עליו פעם האחריות לתאונה אשר לדעתו הוא אינו אשם בה – מכיר היטב את תחושת התסכול הבלתי נמנעת הנלווית לתרחיש כזה. החדשות הטובות הן שב-2022, יש טכנולוגיות שיכולות לסייע לכם להתמודד בדיוק עם מצבים מעין אלה; היום מומלץ לכל אחד, בפרט למי שמבלה שעות ארוכות בנהיגה או סתם מתעניין ברכישת אביזרים מיוחדים לרכב, להצטייד במצלמת רכב.

מצלמת רכב מתעדת את הדרך בה נוסע הרכב ויכולה במקרים רבים לסייע במצב של תאונה שהרכב מעורב בה, ולעתים אפילו בתאונות של אחרים שנתפסות בעדשת המצלמה. יש אפילו מצלמות שמיועדות לחלק האחורי של הרכב, ואף כאלה שיודעות להידלק כאשר רכב אחר נוגע במכונית החונה ומצלמות את מספר הרישוי של הרכב הפוגע – פונקציה חיונית כאשר בעל הרכב אינו דואג להשאיר את פרטיו.

איך בוחרים אביזרים מיוחדים לרכב?

במקרים רבים, אביזרים מיוחדים לרכב הם כאלה שאתם נעשים מעט תלויים בהם. בזמן הנסיעה אין אפשרות למצוא פתרונות אחרים, כך שאתם תלויים בציוד שנמצא ברשותכם. לכן, בהחלט כדאי לבחון את האיכות של המוצרים שאתם קונים ולבחור במוצרים שהאיכות שלהם סבירה ומעלה ואשר מיוצרים על ידי חברות מוכרות שהמוניטין שלהן מוכח ומבוסס.

מומלץ לקרוא חוות דעת על האביזרים הספציפיים שאתם שוקלים לרכוש, וכמובן לבצע סקר שוק טרם קבלת ההחלטה. השקעה של מעט זמן בבירורים מוקדמים תסייע לכם לבצע רכישות משתלמות ולוודא שגם בזמן הנהיגה – אתם בידיים טובות.

צרו קשר
דילוג לתוכן