fbpx

בוסטר לרכב התנעה – למה גם אתם צריכים אחד כזה

בוסטר לרכב התנעה

אחת המטרות המרכזיות של הטכנולוגיה היא לספק מענה לצרכים שלנו. במקרים רבים הטכנולוגיה נותנת לנו פתרונות לבעיות שאפילו לא ידענו שיש לנו, אבל ברגע שאנחנו מתחילים להשתמש במוצרים – אנחנו מגלים שהם מקצרים לנו לא מעט תהליכים ולעתים אפילו חוסכים עבורנו סיכונים מיותרים. באופן טבעי, מכיוון שרבים מאזרחי העולם מחזיקים ברכבים פרטיים ומבלים שעות רבות בנהיגה, קיימים היום בשוק אביזרי רכב רבים שפותחו במטרה לענות על צרכי הנהגים: לאפשר נוחות מרבית גם בדרכים, לצמצם את הסכנות בכביש ועוד. במאמר הבא נתייחס לכמה גאדג’טים לרכב שאתם חייבים להכיר: בוסטר לרכב התנעה, מצלמת דרך ועוד. אז מה הגאדג’ט הבא שצריך להיכנס אליכם למכונית?

בוסטר לרכב התנעה – המוצר שישנה לכם את החיים

בשנים האחרונות אחד המוצרים הכי פופולאריים לרכב בקרב חובבי הגאדג’טים הוא בוסטר לרכב התנעה – אבל יכול להיות שאפילו לא שמעתם על המוצר הזה. לא מעט אנשים מקבלים כמובן מאליו את המצב שבו הרכב לא מניע (בדרך כלל בזמן הכי לא מתאים) ומאלץ אותם לצאת לחיפוש אחר נהגים עם כבלים שיהיו מוכנים להתנדב למשימת ההצלה – בזמן שהם בכלל לא יודעים שיש מוצר שיכול לפתור בקלות את הבעיה הזו בדיוק!

בוסטר לרכב מאפשר לנהגים להתניע את הרכב בקלות בעתות מצוקה והכי חשוב – באופן עצמאי, ללא תלות במזל ובאנשים טובים באמצע הדרך. מדובר במוצר שחוסך זמן יקר ומספק פיתרון קל ומהיר, ולא פחות חשוב מכך, מעניק לכם את הביטחון שהפתרון לאחת הבעיות הכי נפוצות ומעיקות שנהגים נתקלים בהן – נמצא ממש אצלכם ברכב, מוכן ומזומן לרגע שתזדקקו לו. אין ספק שמדובר במוצר שכדאי להחזיק בתא המטען – ברגע האמת אתם עוד תודו לעצמכם.

בוסטר לרכב התנעה

אביזרי רכב לפלאפון – נוחות מקסימלית גם בדרכים

סוג נוסף של מוצרים שחייבים להיות בכל רכב ב-2022 הוא אביזרי רכב לנייד אשר מאפשרים שימוש נוח, יעיל ובעיקר בטיחותי בפלאפון גם בזמן הנהיגה. בעוד שאביזרים כמו בוסטר לרכב התנעה עדיין לא נמצאים בכל הרכבים, אביזר אחד שאי אפשר בלעדיו הוא כמובן מטען לרכב – אשר מונע מצבים בהם דווקא כשאתם הכי זקוקים לפלאפון, הסוללה נגמרת ואתם מוצאים את עצמכם אבודים. בין אם אתם מבלים אחוז ניכר מזמנכם ברכב או נוהגים רק מדי פעם, יש אין ספור תרחישים אפשריים לסיטואציות כאלה: כשאתם נוסעים למקום חדש ותלויים לחלוטין ב-WAZE, כשאתם חייבים לנהל שיחת עבודה קריטית דווקא בזמן הנסיעה ועוד.

מוצר נוסף שכל בעל רכב יודע בדיוק עד כמה הוא חיוני הוא כמובן מעמד למכשיר הנייד. מדובר באביזר המאפשר לכם להניח את הפלאפון בצורה נוחה כך שתוכלו לראות את המסך מבלי שתצטרכו להתעסק בפלאפון בזמן הנהיגה, למשל על מנת להשתמש באפליקציות ניווט. קיימים בשוק מגוון סוגים של מעמדים לנייד: מעמדי קליפס ומעמדי מגנט, מעמדים שנתלים על המזגן, על השמשה או על המראה הקדמית ועוד, כך שכל אחד יכול לבחור את המעמד שהכי נוח עבורו.

דיבורית לרכב – יש דברים שלא מתפשרים עליהם

אביזר נוסף לרכב שאין ספק שהוא מוצר חובה הוא כמובן דיבורית. כולנו יודעים שלפעמים, הצורך לנהל שיחות בזמן הנסיעה הוא בלתי נמנע, וכידוע אסור לדבר בפלאפון בזמן נהיגה למעט באמצעות דיבורית. על אף שקיימות בשוק שלל דיבוריות לרכב אשר מתאפיינות באיכות משתנה, דיבורית טובה לרכב היא ממש כמו בוסטר לרכב התנעה – אפשר להסתדר גם עם איכות נמוכה יותר (או עם נהגים נחמדים שיסכימו לסייע לכם להתניע), אבל למה “להסתדר” אם אפשר ליהנות מאיכות חיים אמיתית?

מצלמת דרך – הביטחון שלכם בכביש

בעלי רכב רבים טרם הצטיידו במצלמות רכב, אולם אם יש אביזרי רכב שחייבים להפוך לאביזרים בסיסיים שקיימים בכל רכב – אין ספק שהמצלמות חייבות להיכנס לרשימה. מדובר במוצר קריטי שיכול לפתור לא מעט מחלוקות שכל בעל רכב עלול להיתקל בהן; למשל במקרים של תאונות שלא ברור מי גרם להן (בין אם מול בעל הרכב השני, המשטרה או הביטוח), או כאשר מקבלים דוחות לא מבוססים ורוצים לערער עליהם. מצלמות רכב הן בעצם סוג של ביטוח מבחינת בעל הרכב – רוב הזמן לא תזדקקו למצלמה, אולם כשתיקלעו למצוקה – תבינו בדיוק מה החשיבות שלה. ניתן למצוא מגוון סוגים של מצלמות רכב, וחשוב לשים לב להבדלים בין המוצרים – למשל באיכות הצילום בלילה, בזוויות ובכיוונים.

צרו קשר
דילוג לתוכן