fbpx

מעמד לפלאפון לרכב – לנווט כמו מקצוענים

מעמד לפלאפון לרכב

לפני כמה שנים טובות, כאשר מכשירי הסמארטפון נכנסו לחיינו, קיבלנו יחד איתם גם את אפליקציות הניווט. פתאום, כל אחד יכול היה להיעזר באמצעים טכנולוגיים על מנת לנווט בזמן שהוא בדרכים – גם מי שברכב שלו לא היה מותקן GPS. מאז, נהגים רבים פיתחו מגוון טכניקות להנחת המכשיר הנייד בזמן הנהיגה בצורה שתאפשר ניווט נוח, אולם אם נודה באמת – רוב השיטות פשוט לא עובדות. אז מה כן עובד? בשנים האחרונות קיים בשוק מוצר שנותן מענה מושלם לבעיה הזו. אנחנו מדברים כמובן על מעמד לפלאפון לרכב, שכבר שינה את חייהם של לא מעט נהגים בכל העולם, ויצר דור שלם של נהגים שלא מכירים את הסיטואציה שבה דווקא כשהם חייבים לדעת אם להיצמד לימין או לעבור נתיב, הפלאפון נופל ונעלם לתוך החור השחור שהוא רצפת הרכב.

אז למה מדובר במוצר שחייב להיות בכל רכב? איך בוחרים מעמד טוב לנייד מתוך המבחר העצום שקיים בחנויות? ואילו אביזרי רכב וגאדג’טים נוספים כדאי להכיר? כל התשובות וההמלצות שלנו – כאן לפניכם.

להשקיע בנוחות שלכם גם בנהיגה

אם טרם דאגתם לרכוש מעמד לפלאפון לרכב, אתם כנראה לא מבינים מה אתם מפספסים. קודם כל, מדובר במעמד שהופך את הנהיגה ואת הניווט לנוחים יותר. במקום להשפיל מבט אל עבר הפלאפון שמונח על הברכיים או בסמוך ללוח המחוונים על מנת להתעדכן במסלול הנסיעה, באמצעות מעמד לרכב ניתן למקם אותו בגובה העיניים כך שהאפליקציה נגישה עבורכם לאורך כל הדרך. יתרון נוסף הוא כמובן הבטיחות – כשמשתמשים במעמד טוב, הפלאפון נשאר יציב ואינו נופל, ובכך נחסכים מכם ההתעסקות המיותרת ומסעות החיפושים בזמן הנהיגה. אז למה להתפשר כשאתם יכולים לעשות לעצמכם חיים קלים?

מעמד לפלאפון לרכב

בחירת מעמד לפלאפון לרכב – כל הטיפים

אם יצא לכם לחפש מעמד לפלאפון לרכב, ודאי שמתם לב שנמכרים בחנויות לא מעט סוגים של מעמדים. אז איך בוחרים את המעמד המתאים ביותר? מלבד פרמטרים כמו איכות, מחיר, אחריות וכד’, חשוב לבחון את המפרט של המעמד ולוודא שאתם עושים עסקה טובה.

קלות שימוש – מעמד לרכב הוא מוצר שנמצא בשימוש יומיומי ולכן חשוב לוודא שקל להשתמש בו, כלומר להניח את הנייד ולשלוף אותו מהמעמד. יש שני סוגים של מעמדים לפלאפון: מעמד בצורת צבת או קליפס, שלמעשה אוחז במכשיר באמצעות הזרועות שלו (וכדאי לוודא שהאחיזה שלו חזקה ושהוא מתאים למכשירים מגוונים), ומעמד מסוג מגנט (שכדאי לבדוק שהוא מספיק חזק ועמיד).

נקודת חיבור לרכב – מעמד פלאפון לרכב בדרך כלל מתחבר למזגן של המכונית, נתלה על המראה האחורית או מוצמד לשמשה הקדמית. ישנם שיקולים שונים לבחירה בכל נקודת חיבור, לדוגמה, יש נהגים שאינם מעוניינים לחסום את המזגן וכד’.

חיבור יציב – מעמדים לא איכותיים עלולים להתנדנד או לזוז כתוצאה מהנסיעה או מנגיעה במכשיר ולכן כדאי לבחור במעמד יציב שנשאר במקומו.

כוונון זוויות – ישנם מעמדים מתכווננים אשר מאפשרים לשנות את הזוויות של הפלאפון.

עמידות לחום – אמנם המוצר לא חשוף לפגעי מזג אוויר כמו רוחות או גשמים אולם הוא כן חשוף לשמש לאורך שעות ארוכות ביום, לכן חשוב לשים לב כי החומרים מהם עשוי המעמד עמידים לחום.

גישה נוחה לכבלים – אם המעמד אינו כולל טעינה אלחוטית, חשוב לוודא שהוא מאפשר טעינה נוחה של הפלאפון באמצעות כבלים ואינו מגביל את אפשרות הטעינה.

אביזרי רכב מומלצים – מקדימים תרופה למכה

מלבד מעמד לפלאפון לרכב, ישנם אביזרי רכב ומגוון גאדג’טים לרכב שמעניקים פתרונות לבעיות נפוצות שקשורות לנסיעה ברכב, משפרים את הבטיחות ואפילו מצילים חיים. בוסטר לרכב למשל מאפשר התנעה קלה ומהירה של המנוע בעתות מצוקה – וחוסך לכם את החוויה המוכרת של חיפוש אחר נהגים נחמדים עם כבלים.

מצלמת דרך היא גאדג’ט נוסף שלא רחוק היום בו הוא יהיה מוצר בסיסי בכל רכב. המצלמה מתעדת את הדרך ויכולה להיות חיונית במצבים של תאונות שלא ברור כיצד התרחשו, כהוכחה מול דוחות לא מוצדקים וכד’.

גאדג’ט שלישי שמראה את כוחה וחשיבותה של הטכנולוגיה הוא המערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. התקנות בישראל קובעות כי החל מאוגוסט 2021, על כלל ההורים בישראל להתקין את המערכת ברכב, ואין ספק שכשמדובר בחיי ילדינו – אף אחד מאיתנו לא רוצה לקחת סיכונים.

צרו קשר
דילוג לתוכן