fbpx

מצלמת דרך איכותית לרכב – כל הטיפים שצריך להכיר לפני הרכישה

בוסטר התנעה לרכב מומלץ

לאורך השנים הטכנולוגיה המתפתחת הביאה לחיינו לא מעט חידושים ומוצרים מתקדמים ומשני חיים. חלק מהגאדג’טים מתגלים כטרנדים שנעלמים כעבור זמן קצר, אולם חלקם הופכים בלתי נפרדים מהחיים שלנו והשימוש בהם הופך לטבעי ובסיסי. מצלמת דרך איכותית לרכב היא מוצר שבעיני לא מעט נהגים הוא לא פחות מחיוני, ולאור הרלוונטיות לצד העלות הנגישה – מאות בודדות של שקלים בלבד – אין ספק שלא רחוק היום בו כל מכונית תהיה מצוידת במצלמת דרך איכותית.

אם אתם מתלבטים אם להתקין מצלמת דרך ברכב שלכם – הגעתם למקום הנכון. ריכזנו עבורכם את כל השימושים של מצלמת דרך לרכב, וכמובן – את כל השיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים מצלמה לרכב שלכם. אמנם לא מדובר במוצר יקר כאשר אתם מחפשים לרכוש אביזרי רכב אך מצלמת דרך יכולה להיות קריטית כמו ביטוח – ואנחנו כאן על מנת לסייע לכם לבחור מוצר אמין ואיכותי שיהיה שם בשבילכם ברגע האמת.

למה מצלמת דרך היא מוצר חובה?

מצלמת דרך למעשה מיועדת לתיעוד הדרך והנעשה מחוץ לרכב (ולעתים גם בתוכו) בזמן הנהיגה. אין ספק שהסיבה העיקרית לכך שנהגים רבים בוחרים לרכוש מצלמת דרך לרכב היא שמדובר במוצר שנותן מענה אופטימלי למספר סיטואציות בעייתיות במיוחד. אז באילו מצבים מצלמת דרך איכותית לרכב תשמש אתכם?

תאונה – נדיר למצוא נהג שלא חווה שום סוג של תאונת דרכים. גם הנהגים הזהירים ביותר עלולים למצוא את עצמם מעורבים בתאונה כתוצאה מהתנהלותם של נהגים אחרים או מנסיבות אחרות, וכשזה קורה – עלולות לא פעם להתפתח מחלוקות באשר למה שאירע. פעמים רבות, מצלמת דרך היא הפתרון למחלוקות אלה, בין אם מול נהגים אחרים, הביטוח או המשטרה. מצלמת דרך חיצונית לעתים עשויה לתעד גם תאונות שמתרחשות בסמוך לרכב, ובכך לסייע לנהגים המעורבים.

קנס – לעתים נהגים מקבלים קנסות שאינם מוצדקים בעיניהם, ובמקרים רבים מצלמת דרך יכולה לספק ראיה לאמיתות עמדתם. כך למשל, מצלמה פנימית יכולה להוכיח שהנהג לא השתמש במכשיר הנייד בזמן הנהיגה, מצלמה חיצונית יכולה להראות שהמכונית לא חצתה את הצומת באור אדום ועוד.

גניבת רכב – ישנן מצלמות דרך שניתן להפעיל לאורך שעות ארוכות, למשל בלילה, ואפילו כאלה שיש בהן חיישן תנועה אשר גורם להן להידלק רק כאשר מתרחשת תנועה חריגה. כך ניתן לקבל תיעוד של המתרחש בזמן גניבת הרכב, ולהעלות את הסיכויים לתפיסת הגנב ולהשבת הרכב לבעליו.

תאונות בזמן חניה – באותו אופן, חלק ממצלמות הדרך יכולות לתעד תאונות שקורות בזמן שהרכב חונה, ובכך לסייע בזיהוי הרכב הפוגע גם אם לא השאיר פרטים.

מצלמת דרך איכותית לרכב

איך לבחור מצלמת דרך איכותית לרכב?

כאמור, מצלמת הדרך והתיעוד שמאוחסן בה עשויים להתגלות לא פעם כהכרחיים. לכן, חשוב לבחור את המצלמה בקפידה על מנת להיות בטוחים שתוכלו לסמוך על המוצר בשעת צרה. אז אילו פרמטרים כדאי לבחון כדי לרכוש מצלמת דרך איכותית לרכב?

איכות תמונה – מצלמות דרך נבדלות ביניהן בין היתר באיכות התמונה. כדאי לבחור מצלמה איכותית שתהיה מסוגלת לתעד באופן ברור לוחיות רישוי, תמרורים וכד’.

צילום בלילה – אמנם תמונות באור הן ברורות יותר, אולם נהיגה מתרחשת גם בלילה. כדאי לקנות מצלמת דרך שמצוידת בטכנולוגיה הדרושה על מנת לתעד באופן איכותי את המתרחש גם בתנאים של חושך, בהם הראות פחות טובה.

זווית – לחלק מהמצלמות זווית צילום רחבה יותר ואחרות מצלמות תמונה מצומצמת יותר. כמובן שזווית רחבה יותר עדיפה אולם פרמטר זה משפיע גם על המחיר, וכדאי להבין כמה אתם מוכנים להשקיע ועל מה תעדיפו להתפשר.

מקום אחסון – גם גודלו של מקום האחסון במצלמה משתנה ממוצר למוצר ומשפיע כמובן על העלות.

הורדה ושיתוף – כדאי לבדוק באיזה ממשק יש להשתמש על מנת להוריד את התיעוד מהמצלמה ולשתף אותו. יש מצלמות שהממשק שלהן נגיש ומהיר יותר, לעומת אחרות שבהן הוא פחות נוח. פונקציה נוספת שיכולה להתגלות כמשמעותית וכדאי לבדוק אם קיימת במצלמה היא התצוגה המקדימה.

עמידות – מצלמת דרך ממוקמת על השמשה או על הדשבורד, כך שהיא עלולה לעתים להיות חשופה לחום כבד – בטח בקיץ הישראלי. מצלמת דרך איכותית לרכב תהיה עמידה ופחות רגישה לטמפרטורות.

זיהוי מצבים – ישנן מצלמות דרך שמצוידות במנגנון שמאפשר להן לזהות מצבים שבהם ייתכן שהתיעוד יהיה רלוונטי במיוחד, לדוגמה, כאשר קיימות רעידות או כשהרכב מתנגש ברכב אחר.

פסיכי מציעה מגוון רחב של אביזרים לרכב וכמובן גם גאדג’טים לרכב במחירים מנצחים במגוון רחב של מוצרים מיוחדים לרכב שלכם. נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה.

צרו קשר
דילוג לתוכן