fbpx

בוסטר התנעה לרכב מומלץ – כל מה שצריך לדעת לפני שקונים

בוסטר התנעה לרכב מומלץ

הטכנולוגיה שינתה לנו את החיים – לגבי זה אין ספק. לא מעט בעיות שבעבר היה קשה עד בלתי אפשרי לפתור, ניתן לפתור היום בקלות רבה. כולם יודעים שכשהרכב לא מניע אפשר לפתור את הבעיה באמצעות חיבור כבלים מרכב אחר, אולם לפעמים מדובר בפתרון שהוא כה מסורבל עד כי הוא הופך לבעיה בפני עצמו. בדיוק מהסיבה הזו בוסטר התנעה לרכב מומלץ לכל בעל רכב. אם לפני כמה שנים מטען חירום לרכב נראה לנו דמיוני והתרגלנו שסיטואציה שבה הרכב לא מניע הופכת למשבר – היום הפתרון הפשוט והקל שחיכינו לו לגמרי כאן!

אז מה זה מטען חירום לרכב, למה מדובר במוצר משנה חיים, למי כדאי לקנות כזה ואיך בוחרים את הבוסטר המתאים עבורכם? אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שרציתם לדעת על בוסטר התנעה לרכב ולמה הוא נחשב פופולרי במיוחד במחלקת אביזרי רכב של האתר.

מה זה בוסטר התנעה לרכב?

אז למה בוסטר התנעה לרכב מומלץ ומה בעצם המוצר הזה עושה? מדובר למעשה במצבר התנעה נייד לרכב שניתן להשתמש בו בשעת חירום, כאשר המצבר לא עושה את העבודה והרכב לא מניע. המוצר נטען וכאשר הוא טעון במלואו, הוא מספק מספר התנעות (המספר המדויק משתנה בין בוסטר לבוסטר). כמובן שהשימוש בבוסטר התנעה לרכב אינו פוגע במצבר. אז למה אתם צריכים כזה?

עזרה ראשונה – לא משנה כמה ננסה להיערך לכל תרחיש, החיים מפתיעים ותמיד יכולות להתרחש תקלות לא צפויות. אלא שאוטו שלא מניע הוא יותר מסתם תקלה לא צפויה – מדובר בתרחיש שיכול לחרב את היום. מטען חירום לרכב פותר את הבעיה הזו בקלות והופך אותה ממקל בגלגלים לזרד קטן ולא משמעותי.

פתרון עצמאי – נכון שכשהרכב לא מניע אפשר לחפש נהג שיוכל לעצור ולסייע, אולם זה לוקח זמן, הופך את המשך היום שלכם לדבר שתלוי באחרים וגם לא תמיד אפשרי – למשל כשנתקעים עם הרכב באזור מבודד או בשעה מאוחרת או מוקדמת במיוחד. באמצעות בוסטר התנעה לרכב כל נהג יכול לפתור את הבעיה לגמרי לבד!

אחסון קל – מטען חירום לרכב הוא מוצר קטן ונוח לאחסון. אפילו לא תזכרו שהוא נמצא שם עד שתזדקקו לו ברגע האמת.

שימוש קל – השימוש במוצר פשוט מאוד, כך שכל אחד יכול להיעזר בו בקלות.

שימושים נוספים – בוסטר התנעה לרכב יכול לספק אנרגיה גם למוצרי חשמל שונים כמו טלפון נייד, כך שהוא יכול להיות יעיל במיוחד גם בטיולי בשטח ובסיטואציות נוספות שמצריכות מקור חשמל זמין.

בוסטר התנעה לרכב מומלץ

האם בוסטר התנעה לרכב מומלץ לכולם?

בוסטר התנעה לרכב הוא מוצר לא פחות מקריטי עבור אוכלוסיות מסוימות, למשל אנשים שהרכב הוא כלי עבודה עבורם שכן עבודתם מצריכה נסיעות רבות ויומיומיות, הורים אשר חוששים להיתקע בזמן שהילדים נמצאים ברכב, או אנשים שהרכב שלהם ישן ולכן קיים סיכוי גבוה לתקלות. עם זאת, אם הגעתם למצב בו הרכב לא מניע – סימן שאתם זקוקים לו באותו רגע. זו אף פעם לא סיטואציה נעימה – לא משנה כמה שנים הרכב שלכם על הכביש, עם מי אתם ובדרך לאן. לכן, בוסטר התנעה לרכב מומלץ לכל נהג. אל תגידו “לי זה לא יקרה” כי זה יכול לקרות לכל אחד, ובאמצעות המוצר הקטן והגאוני הזה – כשזה יקרה לכם, זה לא יהיה כל כך נורא.

איך לבחור מטען חירום לרכב?

אז איך תדעו איזה בוסטר התנעה לרכב מומלץ לרכישה? יש כמה מאפיינים שכדאי לבדוק לפני שרוכשים:

  1. מספר התנעות – כאמור, מספר ההתנעות שהבוסטר הטעון מספק משתנה ממוצר למוצר. כמובן שמדובר בפרמטר שמשפיע גם על המחיר וחשוב לקחת זאת בחשבון.
  2. מיליאמפר – בדומה לרכישת מצבר, גם כאשר קונים מטען חירום לרכב יש להתאים את המוצר לסוג הרכב ולנפח המנוע.
  3. יצרן איכותי – מומלץ מאוד לבחור ביצרן מוכר ואיכותי שאתם יודעים שתקבלו ממנו מוצר ברמה גבוהה. בכל מקרה, חשוב לשים לב שמבצעים את הרכישה מחנות אמינה ושהמוצר מגיע עם אחריות.
  4. מחיר – כמובן שהמחיר תמיד מהווה שיקול, ופשרה על פרמטרים מסוימים כמובן יכולה להוביל למחיר נמוך יותר. במקרה של בוסטר התנעה לרכב לא כדאי להתפשר יותר מדי, שכן מדובר במוצר שמיועד למצב חירום – ואתם רוצים לדעת שברגע האמת המוצר יעשה את העבודה.

פסיכי מציעה מגוון רחב של אביזרים לרכב וכמובן גם גאדג’טים לרכב. נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה.

צרו קשר
דילוג לתוכן