fbpx

מכירת אביזרי סלולר – איך מזהים חנות טובה ואמינה

מכירת אביזרי סלולר

מאז שהטלפונים הניידים נכנסו לחיינו לראשונה לפני כמה עשרות שנים ועד היום – זרמו הרבה מים בנהר. היום, פלאפונים ואביזרי הסלולר הנלווים הם לא פחות ממוצרי צריכה בסיסיים. הטלפון הנייר הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו – הוא כלי שבאמצעותו אנחנו עובדים, צורכים תוכן, יוצרים תוכן, מתקשרים עם אנשים אחרים, לומדים ועוד. מטבע הדברים, חנויות בתחום של מכירת אביזרי סלולר צצו לאורך השנים כפטריות אחרי הגשם.

אז איפה כדאי לקנות? אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לזהות חנויות ששווה להיות לקוחות שלהן – כאלה שבהן יש סיכוי גבוה לקנייה משתלמת, לחוויית קנייה חיובית ולשביעות רצון שלכם כלקוחות.

איפה אנחנו קונים אביזרי סלולר?

בדרך כלל יש מספר פרמטרים שמובילים אותנו:

קרבה לבית – כאמור, מוצרי סלולר הפכו כמעט למוצרי צריכה בסיסיים, ואף אחד לא אוהב לנסוע רחוק כדי לרכוש מוצרים בסיסיים. בדרך כלל כשאנחנו רוצים לרכוש אביזרי סלולר לעצמנו או כמתנה, נעדיף לגשת לחנות של מכירת אביזרי סלולר הקרובה לביתנו ולבצע שם את הרכישה בהתאם למגוון הקיים.

זמינות – בעיקר כשמדובר באביזרי סלולר שאינם יקרים במיוחד, כמו מגנים בסיסיים לטלפון הנייד, כיסויים, אוזניות בסיסיות ועוד, בדרך כלל נבצע את הרכישה “על הדרך” ונבחר בחנות שפתוחה בשעות שהכי נוחות לנו, למשל בדרך לעבודה או בדרך הביתה.

איפה שתמיד קנינו – בעבר מוצרי סלולר היו בסיסיים למדי וההיצע היה דומה בכל החנויות. כך התרגלנו לבצע את הרכישות באותן חנויות, כאילו מדובר בסופר השכונתי, וההרגל נשמר גם כאשר השוק הלך והתרחב ועמו גדל גם השוני בין החנויות.

קשר אישי – למרכיב האנושי תמיד יש השפעה, ובדרך כלל אנשים מעדיפים לקנות בחנויות שבהן היחס נעים ושירות הלקוחות ברמה גבוהה. בעיקר כאשר מדובר בחנות שאנחנו חוזרים אליה שוב ושוב, הקשר האישי הוא משמעותי.

מכירת אביזרי סלולר

חצובה לטלפון הנייד – שקט, מצלמים

הרשתות החברתיות ללא ספק עשו כאן מהפכה, והילדים והנוער של היום רגילים מגיל אפס להיות מתועדים ולתעד בעצמם כל יום, כל היום. בשביל לא מעט ילדים ובני נוער, היכולת לצלם, לתעד וליצור תוכן לבד ובקלות היא הזדמנות להתבטא, לפתח יצירתיות, ללמוד ולרכוש תחושת מסוגלות והצלחה.

כשמדברים על גאדג’טים לבית אי אפשר להתעלם מהחצובות לטלפון הנייד – מוצר שמאפשר לנו להשתמש בסמארטפון ממש כמו במצלמה. מדובר בגאדג’ט שרלוונטי היום כמעט לכל הילדים ובני הנוער ויכול להעסיק אותם במשך שעות, ולמיטיבי הלכת – ניתן לרכוש חצובות שמגיעות אפילו עם מיקרופון, תאורה ואביזרים נוספים שמאפשרים לצלם וליצור תוכן באופן מקצועי אפילו יותר.

מהפכת החנויות המקוונות של מכירת אביזרי סלולר

כלל הפרמטרים שהזכרנו חשובים, אולם הם לא בהכרח מעידים על איכות החנות או על הרמה שבה משתלם לקנות בה. המחיר, למשל, הוא פרמטר משמעותי אשר לא פעם מתגמד לעומת הרצון בנוחות. אולם היום, כאשר רבים רוכשים לא מעט אביזרי סלולר ואף מעוניינים להשתדרג לעתים קרובות – כדאי להפעיל שיקול דעת כאשר בוחרים חנות של מכירת אביזרי סלולר.

הטיפים שלנו לזיהוי חנות שכדאי להיות לקוחות שלה

אז אם אתם עדיין לא בטוחים איך לבחור חנות של מכירת אביזרי סלולר שכדאי לקנות בה, אלה הטיפים שלנו:

חנות מקוונת – כשאתם קונים באינטרנט, אתם לא כבולים למקום או לשעה מסוימת וגם חוסכים לעצמכם זמני נסיעות, חניה וכד’. אתם יכולים לדפדף בקטלוג בכל רגע ביום – אפילו בזמן שאתם מחכים בתור או ממתינים לאוטובוס – ולהתלבט כמה שאתם רק צריכים, בלי להרגיש לחץ לקבל החלטה רק כי אתם כבר נמצאים בחנות. חנויות מקוונות מאפשרות לכם גם השוואה נוחה בין מחירים – במקום להסתובב בין כל החנויות הרלוונטיות במרכז המסחרי או בקניון, אתם יכולים לדפדף בין אתרים ולוודא שאתם מבצעים סקר שוק כמו שצריך.

מחירים – כמובן שכדאי לבחון את המחירים המוצעים בחנות ולקנות בחנויות שמציעות מחירים הוגנים. כמובן שבמקרים רבים המחיר מושפע מטיב המוצר, ממוניטין החברה ועוד, ולכן כאשר אתם מבצעים סקר שוק חשוב להשוות את המחירים של מוצר ספציפי מטעם חברה מסוימת.

שירות לקוחות – גם כשקונים באינטרנט, אין סיבה לוותר על שירות לקוחות. חשוב לבחור בחנות שיש לה מערך פעיל ואיכותי של שירות לקוחות, כך שאם לא תהיו מרוצים, תרצו להפעיל את האחריות וכד’ – יהיה לכם למי לפנות.

מבחר מוצרים – אם אתם רוצים למצוא את “חנות הבית” שלכם כדאי לשים לב להיצע ולוודא כי הוא מגוון מספיק כך שתוכלומבחר מוצרים – אם אתם רוצים למצוא את “חנות הבית” שלכם כדאי לשים לב להיצע ולוודא כי הוא מגוון מספיק כך שתוכלו לבצע את כל הקנייה שלכם בחנות אחת. כשאתם קונים באינטרנט, באופן הזה תוכלו לחסוך בעלויות משלוח ולרכז אותן רק להזמנה אחת (לעתים, מעל סכום מסוים עלות המשלוח אפילו מתבטלת). אז למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים “היצע מגוון”? לבצע את כל הקנייה שלכם בחנות אחת. כשאתם קונים באינטרנט, באופן הזה תוכלו לחסוך בעלויות משלוח ולרכז אותן רק להזמנה אחת (לעתים, מעל סכום מסוים עלות המשלוח אפילו מתבטלת). אז למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים “היצע מגוון”?

  • אביזרי סלולר – מטענים חוטיים, אלחוטיים וניידים; מגנים; כיסויים; חצובות; מעמדים שולחניים ועוד.
  • אביזרים לרכב – מעמדים לנייד; מטענים; מטען חירום למצבר ועוד.
  • אביזרים למחשב – מוצרים חוטיים ואלחוטיים; מוצרים בסיסיים ומוצרים עם מגוון פיצ’רים שמיועדים לגיימינג; מקלדות; עכברים; אוזניות ועוד.
צרו קשר
דילוג לתוכן