fbpx

כיסוי לטלפון שיאומי – איך בוחרים את הכיסוי המושלם!

כיסוי לטלפון שיאומי

הפלאפון שלנו הוא אקססורי לכל דבר. כמו ארנק או שעון – גם הוא הולך איתנו לכל מקום ולמעשה הופך לחלק בלתי נפרד מההופעה שלנו. יש לו סגנון שיכול להשתלב (או פחות להשתלב) בהופעה הכללית שלנו, ויותר מזה – הוא אומר עלינו משהו. סוג הפלאפון שלנו, החברה שבחרנו בה וכמובן הכיסוי – כל אלה עשויים להעיד עלינו: על הגיל שלנו, על הטעם שלנו, על סדרי העדיפויות שלנו, על האופי ועוד. הכיסוי הוא כמובן המשמעותי ביותר מכיוון שאי אפשר לפספס אותו – הוא הראשון שמבחינים בו. אז למה אף אחד לא מסתובב בלי כיסוי למכשיר הנייד? איך לבחור כיסוי לטלפון שיאומי? ואילו אביזרי סלולר נוספים מככבים אצל רובנו? כל התשובות בהמשך.

האביזר שאי אפשר בלעדיו

אז למה אף אחד לא מעז להסתובב בלי כיסוי לפלאפון? הסיבה היא כמובן שכולנו רוצים לשמור על הטלפון הנייד שלנו. מדובר במכשיר שלא רק שאנחנו משקיעים בו לרוב סכום לא מבוטל, אלא שהוא גם חיוני ליומיום שלנו. עבור מרבית האנשים, תקלה במכשיר הנייד משמעותה פגיעה משמעותית בשגרת החיים ולכן, אך טבעי שכולנו עושים מאמץ על מנת לשמור עליו מכל משמר. אז למה כדאי לשים לב כאשר רוצים לרכוש כיסוי לפלאפון?

התאמה למכשיר – אם המכשיר הנייד שלכם הוא מדגם מסוים של שיאומי, עליכם לבחור כיסוי לטלפון שיאומי שמתאים לדגם הספציפי, וכך גם לגבי כל חברה אחרת. מכיוון שפלאפונים מגיעים במגוון גדלים וצורות, עם מיקומים שונים של המצלמה וכד’, רק כיסוי שמתאים לדגם שלכם יוכל לשמור על גוף המכשיר, המצלמות והמסך באופן מיטבי.

איכות – כולם דואגים שלפלאפון שלהם יהיה כיסוי, אולם לא תמיד מדובר בכיסויים איכותיים. אם הפלאפון שלכם חשוב לכם ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם מכשיר תקול בזמן הכי לא מתאים – בהחלט שווה להשקיע בכיסוי איכותי.

הגנה על המסך – נכון שרובנו משתמשים במגן מסך על מנת להגן על המסך, אולם תוספת הגנה אף פעם לא מזיקה. ישנם כיסויים לנייד אשר מוסיפים עובי למכשיר מהצד של המסך, ובכך תורמים להגנה גם עליו – למשל בהתנגשויות חזיתיות עם הרצפה.

פונקציות נוספות – נוסף על אלמנט ההגנה, ישנם לא מעט כיסויי מסך שמגיעים עם פונקציות מיוחדות כמו כיסים לאחסון כרטיסים, אפשרות להשעין את המכשיר, ידית לאחיזה נוחה וכד’.

כיסוי לטלפון שיאומי

כיסוי לטלפון שיאומי – כל מה שדמיינתם ויותר

אם כבר כיסוי לפלאפון – למה לא להשקיע גם באסתטיקה? כיסוי לטלפון שיאומי יכול להיות גם כיפי ומיוחד ולאפשר לכם עוד מרחב של ביטוי עצמי, ממש כמו נעליים או צבע שיער. כשמדברים על כיסויים למכשיר הנייד, אין סוף לאפשרויות וזו לגמרי הזדמנות להתפרע: החל מהצבעוניות; דרך רפרנסים מוזיקליים, טלוויזיוניים, קולנועיים, ספרותיים, אמנותיים ועוד ועוד; וכלה בעיצובים משוגעים שאי אפשר להוריד מהם את העיניים – עם פרווה, נצנצים, אוזניים ועוד. אפשר גם להזמין כיסוי לנייד בעיצוב אישי או אפילו לרכוש כיסוי בסיסי, לעצב אותו בעצמכם ולתת את הטאץ’ שלכם!

אביזרי סלולר חובה

כיסוי לטלפון שיאומי הוא ללא ספק לא אביזר הסלולר היחיד שמככב בחנויות. ריכזנו עבורכם כמה המלצות על אביזרי סלולר פופולאריים ושימושיים במיוחד:

מטען אלחוטי – כמובן שכל מי שמחזיק פלאפון מחזיק גם במטען מתאים, אבל על מטען אלחוטי כבר שמעתם? היום כבר לא חייבים להשתמש בכבלים וניתן להטעין את הפלאפון בדרך הכי קלה שיש. מטען אלחוטי הוא למעשה משטח שאפשר להניח על גביו את הפלאפון – והטעינה מתחילה באופן אוטומטי. ככה פשוט.

אוזניות אלחוטיות – הקידמה הגיעה גם לתחום הסאונד וב-2022 לא מעט אנשים כבר הספיקו להיפרד מהאוזניות החוטיות. רבים מעדיפים להשתמש דווקא באוזניות אלחוטיות, שאמנם מצריכות הטענה אולם מסוגלות להתחבר לנייד באמצעות בלוטות’ וחוסכות את הטרחה שבהתרת קשרים יומיומית.

חצובה – אחד המרכיבים הכי משמעותיים בכל פלאפון הוא כמובן המצלמה. לכן אחד הגאדג’טים הכי פופולאריים בתחום הוא חצובה לנייד – כזו שניתן להניח עליה על הטלפון הנייד ולהיעזר בה על מנת לצלם תמונות סטילס איכותיות יותר, סרטונים מקצועיים יותר ועוד. מדובר באביזר חיוני מבחינת יוצרי תוכן רבים, אבל לא רק – חצובה לנייד היא מוצר נהדר עבור כל מי שאוהב לצלם ולהצטלם באמצעות הפלאפון שלו.

צרו קשר
דילוג לתוכן