fbpx

מעמד לטאבלט לרכב – תעסוקה לילדים ושקט להורים

מעמד לטאבלט לרכב

כל הורה יודע שנסיעה עם ילדים היא אירוע לא פשוט. בעיקר בנסיעות ארוכות, ילדים נוטים להיות חסרי סבלנות ולהזדקק להרבה גירויים, וזה עוד לפני שהתייחסנו לנסיעה עם אחים שמובילה לא פעם לריבים.

להבדיל מהתרחשויות דומות בבית, בתוך האוטו ההורה הוא לא רק הורה – הוא קודם כל נהג, ומוטלת על כתפיו אחריות גדולה. תלונות, בכי, ריבים ועוד אשר מקורם במושב האחורי – יכולים להוות הסחת דעת משמעותית וכדאי לנסות לצמצם אותם ככל האפשר. אז מה אנחנו מציעים? מוצר שללא ספק יכול לשנות את החוויה לטובה הן עבורכם והן עבור הילדים הוא מעמד לטאבלט לרכב.

למה לקנות מעמד לטאבלט לרכב?

מדובר במוצר שמתלבש על המושב הקדמי ולמעשה מחזיק את הטאבלט מול היושבים במושב האחורי (בדומה למעמד לפלאפון שמוצב מול הנהג). ההבדל הוא שמכיוון שהיושבים מאחור אינם נוהגים, הם פנויים לנצל את הנסיעה לצפייה בסרטים, למשחקים בטאבלט ואפילו לקריאת ספרים – ובאמצעות המעמד הם יכולים לעשות זאת מבלי להחזיק את הטאבלט. אז למה שווה להצטייד במוצר כזה?

תעסוקה לילדים – לפני הכל, מעמד לטאבלט לרכב נותן מענה לבעיה הכי גדולה של הורים – לספק לילדים תעסוקה אינסופית בזמן נסיעות ארוכות ומייגעות. ב-2022 קל מאי פעם להמנע מהחזרה על השאלה “מתי מגיעים?” – באמצעות תושבת לטאבלט הילדים מתמסרים לנסיעה, שהופכת לקלה ונעימה יותר עבור כל המעורבים.

בטיחות מקסימלית – כשהילדים רגועים במושב האחורי, ההורה שיושב במושב הנהג יכול להתמקד בנהיגה. מעמד לטאבלט לרכב ללא ספק תורם לשקט הנחוץ למען שמירה על בטיחות מרבית כל זמן שנמצאים על הכביש.

ללא ידיים – כמובן שכאשר הטאבלט נמצא בתושבת שלו, הילדים כבר לא צריכים להחזיק אותו בידיים. כך הם פנויים לאכול ולשתות מצד אחד, ומצד שני הטאבלט בטוח במעמד שלו, לא נופל ולא מאתגר את ההורים בניסיון לאתר אותו מתחת למושבים הקדמיים. והבונוס? המכשיר יחזור אליכם נקי, עם מינימום סימנים וטביעות אצבעות דביקות.

מעמד לטאבלט לרכב

איך לבחור תושבת טאבלט לרכב שלכם?

אם תחפשו מעמד לטאבלט לרכב, תגלו שיש בחנויות מגוון דגמים שלהם מאפיינים שונים ואפילו פונקציות מיוחדות. אז אילו פרמטרים כדאי לבחון כשרוכשים מוצר כזה?

גודל – ישנן תושבות שגודלן קבוע והן מתאימות לטאבלטים בגדלים מסוימים, בעוד שאחרות מתאימות למגוון מכשירים ויכולות להחזיק לא רק טאבלטים אלא גם מכשירים ניידים למשל.

זוויות – חלק מהמעמדים ניתנים לכוונון, כך שאפשר לשנות את הזווית של הטאבלט. מדובר בפונקציה חיונית לרוב, מכיוון שחלק מהתכנים אמורים להופיע במאונך ואילו אחרים במאוזן, וכך המעמד יכול להיות שימושי ללא תלות בסוג התוכן המוקרן על הצג.

התכווננות גובה – ישנן תושבות לטאבלט לרכב אשר מגיעות עם אפשרות לשנות את גובהן, בהתאם לגובה הילד. מעבר לנוחות של הילדים והיכולת להתאים את גובה הטאבלט לגובה שלהם, היכולת לשנות את גובה המסך חשובה למען השמירה על בריאותם של הילדים. לכן בדרך כלל יצוין שמדובר במעמד ארגונומי.

מעמד עם ארגונית – אחד המוצרים שניתן למצוא בחנויות הוא מעמד לטאבלט שמגיע כחלק מארגונית, אשר נתלית על המושב הקדמי ומאפשרת לשמור בתוכה מזון, ספרים ופריטים נוספים שיכולים להיות שימושיים עבור היושבים במושב האחורי.

יציבות – כמובן שחשוב לוודא שכל מעמד לטאבלט לרכב שרוכשים הוא אכן יציב, ולא יגרום למכשיר להתנדנד או ליפול.

גאדג’טים לרכב לטיולים

אי אפשר להתייחס למוצר כמו מעמד לטאבלט לרכב בלי להזכיר את המגוון הרחב של גאדג’טים לרכב שיכולים להיות שימושיים במיוחד בזמן טיולים ולשדרג לגמרי את החוויה. הנה כמה מהם:

מצלמת דרך – בדרך כלל מזכירים את החשיבות של מצלמת דרך בזמן אירועים כמו תאונה או גניבת רכב, אולם בזמן טיולים למצלמה יש ערך מוסף אחר לגמרי. התיעוד במצלמת הדרך יוצר מזכרת יפהפייה מהדרך ומהנסיעה, שאפשר תמיד לחזור לצפות בה ולהיזכר או אפילו לשלב אותה בסרטונים.

ערכת קפה – אין כמו ערכת קפה שממתינה בתא המטען על מנת להפוך כל עצירה בדרך לחוויה בפני עצמה. בעיקר בחורף, הכי כיף לצאת מהרכב ישר לפינוק כמו קפה חם (או שוקו עבור הילדים) בחיק הטבע.

משאבה חשמלית – אם אתם אוהבים לטייל, משאבה חשמלית שמתחברת לרכב ובאמצעותה ניתן לנפח מזרנים, בריכות וכד’ היא ללא ספק גאדג’ט שכדאי לאחסן בתא המטען.

צרו קשר
דילוג לתוכן