fbpx

iOS 16 זמין כעת: המדריך שלך לכל תכונות האייפון החדשות

אפל הכריזה על עדכוני מערכת ההפעלה השנתיים הגדולים שלה בהערה המרכזית שלה ב-WWDC ב-6 ביוני. אף פלטפורמה לא גדולה או חשובה יותר לאפל ולמשתמשיה מאשר האייפון, ולכן אף עדכון מערכת הפעלה לא חשוב יותר מ-iOS. לאחר קליטה מוצלחת ל-iOS 15 בשנת 2021, iOS 16 היה צפוי להוסיף שפע של תכונות חדשות, ולא אכזב.

iOS 16: כיצד להשיג את הגרסה החדשה

במאמר זה נשפך את כל מה שאתה צריך לדעת על iOS 16 וכיצד זה ישפיע על חוויית האייפון שלך. אנו חושפים תכונות חדשות, שינויים בעיצוב, ואת לוח הזמנים של השחרור של iOS 16, ומסבירים כיצד לשים את היד על גרסת בטא מוקדמת של התוכנה החדשה.
iOS 16: כיצד להשיג את הגרסה החדשה
לאחר חודשים של בדיקות בטא, אפל שחררה רשמית את iOS 16 (יחד עם watchOS 9 ו-tvOS 16). האם כדאי לעדכן כבר עכשיו? יש לנו מדריך שיעזור לך לענות על השאלה הזו. כמו כן, שימו לב שחלק מהתכונות המובטחות של iOS 16 יגיעו בעדכון מאוחר יותר השנה.

המהדורה החלה לצאתב-12 בספטמבר 2022. אם אתה קורא את זה רק אחרי השחרור ואתה עדיין לא רואה את זה באייפון שלך, אל תיבהל. לעתים קרובות זה יכול לקחת שעה או שעתיים להופיע בכל מכשירי האייפון ברחבי העולם.

IOS 16

קרא את זה כדי לגלות כיצד להתקין את iOS 16: כיצד לעדכן את iOS באייפון שלך. הגרסה הקצרה היא:

פתח את ההגדרות.
הקש על כללי.
הקש על עדכון תוכנה.
תראה את העדכון זמין שם, עקוב אחר ההנחיות כדי להתקין אותו.
אם אינך רוצה לעדכן מיד קרא: כיצד לעצור את העדכון האוטומטי של האייפון שלך ל-iOS 16.

כשאתה מבקר בדף עדכון תוכנה באייפון שלך, אתה עשוי לראות ש-iOS 15.7 נמצא שם כדי להתקין ותוהה היכן נמצא iOS 16. אם אתה רוצה iOS 16, אינך צריך להתקין תחילה את IOS 15.7, אתה יכול לגלול למטה מתחת למידע על iOS 15.7 ולהקיש על שדרוג ל-iOS 16.

לעתים קרובות, הגרסה החדשה הראשונית של iOS מלווה בקרוב ב”עדכון נקודתי”, כך שתוכל לצפות לראות את iOS 16.0.1 בעוד שבוע בערך כדי לנקות כמה באגים ולהתכונן לאייפון 14 החדש. אנחנו גם צפו ש-16.1 יגיע באוקטובר כאשר האייפד יקבל את העדכון שלו. ב-iOS 15.7 והקש על שדרוג ל-iOS 16.

צרו קשר
דילוג לתוכן