fbpx

אייפון 14

אייפון 14 על דגמיו השונים כמו אייפון 14 פרו, אייפון 14 פרו מקס או אייפון 14 פלוס הוא מכשיר הדגל של חברת אפל

מוצרים נלווים אייפון 14

מכשיר האייפון מאפשר לנו להנות מחוויית משתמש נהדרת, אבל כדי לשדרג אותה עוד קצת יש כמה אביזרים שיכולים לעזור לנו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האביזרים שתצטרכו כדי שהאייפון שלכם יהיה מוגן ונוח יותר לשימוש קבוע.

 

אייפון 14 על דגמיו השונים כמו אייפון 14 פרו, אייפון 14 פרו מקס או אייפון 14 פלוס הוא מכשיר הדגל של חברת אפל

אייפון 14

אייפון 14 על דגמיו השונים כמו אייפון 14 פרו, אייפון 14 פרו מקס או אייפון 14 פלוס הוא מכשיר הדגל של חברת אפל. לאור זאת, הוא כנראה הטלפון הנייד הטוב ביותר בעולם, ולהגדרה הזו יש משמעויות רבות. חווית המשתמש במכשירים של אפל בכלל ובאייפון בפרט הפכה לסמל המסחרי של חברת אפל. כדי שתוכלו להרגיש אותו בצורה המיטבית, כדאי להכיר כמה אביזרים שנלווים לאייפון.

 

אביזרים נלווים

את האביזרים הנלווים למכשיר האייפון 14 או לאייפון 14 פרו מקס אפשר לחלק לשני סוגי אביזרים. הסוג הראשון הוא אביזרים שנועדו לשמור על המכשיר שלכם טוב יותר. האייפון 14 על כל דגמיו הוא מכשיר יקר, ואחרי שהוצאתם עליו כל כך הרבה כסף, חבל שהוא ייפגע בשל חוסר תשומת לב.

הסוג השני של האביזרים נועד להפוך את השימוש שלכם במכשיר לנעים יותר. האביזרים הללו אמנם לא חיוניים למכשיר, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה כדאי מאוד לקנות אותם. אם המחיר שלהם יקר עבורכם, תוכלו לקנות בכל פעם אביזר אחד עד שתשלימו את הסט כולו.

 

מגן חיצוני

האביזר הראשון שעליו נדבר הוא משהו שאסור לכם להחזיק במכשיר האייפון 14 בלי שיש לכם גם אותו. הכוונה שלנו היא כמובן למגן של המכשיר. בעוד שבמכשירים אחרים יש מי שמוכנים לוותר על המגן, באייפון 14 אסור לכם אפילו לחשוב על האפשרות הזו. המגנים שקיימים היום מגיעים בשלל עיצובים, מה שמאפשר לכם להפוך את המכשיר שלכם לכזה שנראה הרבה יותר יפה.

למרות החשיבות הרבה שיש למראה של המכשיר, המגן שלכם צריך להיות קודם כל כזה שמגן על המכשיר. נסו לבדוק שהמגן שומר על הטלפון בנפילה לפחות מגובה היד שלכם אל הרצפה, כיון שנפילה כזו היא משהו שיכול להתרחש לעיתים קרובות.

 

מגן מסך

אחרי שדאגתם להגנה על המכשיר עצמו, הגיע הזמן לוודא שהמסך שלו לא ייפגע משריטות או כל פגיעה אחרת. מגן מסך הוא פשוט שכבת זכוכית, סיליקון או פלסטיק שנמצאת על המסך שלכם ונועדה למנוע מצב שבו המסך נסדק או נשבר. את המגן עליכם להתאים בצורה מדויקת למכשיר שלכם, כך שאם יש לכם אייפון 14 פרו או אייפון 14 פלוס, עליכם לוודא שהמגן מתאים בדיוק.

המגן הטוב ביותר הוא מגן זכוכית, אך יש צורך להדביק אותו על המסך באופן מדויק כדי למנוע את הופעתן של בועות אוויר בין המגן למסך. המגן הזה גם נחשב ליקר ביותר בין המגנים, אבל אחרי שהוצאתם כל כך הרבה על המכשיר שלכם, כדאי להשקיע במגן טוב שישמור עליו.

 

אוזניות איירפודס

אוזניות האיירפודס הפכו לאחד המוצרים הפופולריים של חברת אפל, וגם מי שלא מחזיק במכשיר של החברה מבין שמדובר על האוזניות הטובות ביותר בשוק. האוזניות הללו מאפשרו לכם לשמוע באיכות חסרת תקדים מוזיקה, רדיו, הרצאות או כל תוכן אודיו אחר. בכל הנוגע לחיבור עם מכשיר האייפון אתם יכולים להנות מסינרגיה מושלמת בין המכשירים.

ברגע שתוציאו את האוזניות מהקופסה שלהן הם מיד מתחברות אל המכשיר שלכם. השיחות כולן יגיעו ישר אל האוזניות ותוכלו לבחור האם לענות או לדחות את השיחה בלחיצה על האוזניות בלבד. בדיוק כמו המכשיר עצמו, גם את האוזניות אתם חייבים לשמור היטב, ובשביל זה אם יכולים לקנות כיסוי מיוחד שנועד להגן על האוזניות. הטעינה של האוזניות נעשית דרך הקופסה שלהן.

 

שעון חכם

הפריט האחרון שעליו נדבר הוא השעון החכם של חברת אפל. שעון חכם הוא שעון שמאפשר לכם לקבל לכף היד שלכם התראות מהנייד, לקבל ניתוח מדויק של אימוני הספורט שלכם ואף לראות דו”ח מפורט על המדדים הגופניים שלכם. לא מעט חברות מייצרות היום שעונים חכמים, אולם כמו בכל דבר, גם בתחום השעונים החכמים המילה האחרונה שייכת לחברת אפל.

השעון החכם של החברה נמצא בממשק נהדר עם מכשיר האייפון. את כל השיחות וההתראות תוכלו לקבל ישר אל השעון, וכך לא תצטרכו להסתכל בטלפון כל הזמן. בסיום האימון מכשיר הטלפון שלכם יקבל מהשעון דו”ח מפורט על האימון. בנוסף, לשעון יש פיצ’ר מיוחד שבו הוא יכול לזהות תאונות ולהזעיק עזרה במקרה שאתם לא יכולים לעשות את זה.

 

אפל

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. החברה הייתה הראשונה לייצר מחשב אישי שתפס פופולריות רבה בקרב האוכלוסייה, גם זו שנמצאת מחוץ לעולמות הטכנולוגיה. מכשירי הדגל של החברה נשארו מחשב המק והאייפון, וכבר שנים רבות שהחברה מוציאה גרסה עדכנית של המכשיר אחת לזמן מה. החברה גם נחשבת לאחת מ5 חברות הביג טק בארצות הברית ובעולם כולו.

 

לסיכום

מכשיר האייפון 14 הוא כנראה מכשיר הטלפון הטוב ביותר בעולם. המכשיר שמיוצר על ידי חברת אפל מציג לכם את מיטב החידושים הטכנולוגיים במכשיר אחד, ומעניק לכם חווית משתמש שלא קיימת באף מכשיר אחר. כדי להפוך את החוויה הזו לשלמה עוד יותר, מומלץ לרכוש אביזרים נלווים למכשיר. כאן קיבלתם סקירה על מספר אביזרים שיהפכו את השימוש שלכם במכשיר לטוב יותר.

צרו קשר
דילוג לתוכן