fbpx

כל מה שצריך לדעת על אייפון 15

אפל שחררה בספטמבר 2022 את דגמי האייפון 14 והאייפון 14 ו-14 פרו, אבל שמענו שמועות על האייפון 15 הרבה לפני שהאייפונים האחרונים הפכו זמינים לרכישה.

ה-iPhone 15 עדיין נמצא במרחק של מספר חודשים, אבל קשה לאפל לשמור סודות על מערך האייפון מכיוון שיש כל כך הרבה ספקים שונים מעורבים, שחלקם בסופו של דבר מדליפים מידע. אנו מצפים בסך הכל לארבעה דגמי אייפון 15 באותם גדלים כמו דגמי האייפון 14, כולל שני מכשירי אייפון בגודל 6.1 אינץ’ ושני מכשירי אייפון בגודל 6.7 אינץ’. אחד ממכשירי האייפון בגודל 6.1 אינץ’ יהיה האייפון 15 הסטנדרטי, בעוד שאחד מדגמי ה-6.7 אינץ’ יהיה אייפון 15 “פלוס”. שאר מכשירי האייפון בגודל 6.1 ו-6.7 אינץ’ יהיו דגמי “פרו” מתקדמים ויקרים יותר.

כמו בליין ה-iPhone 14, התכונות הטובות ביותר ישמרו לדגמי ה-iPhone 15 Pro כדי שהעלות הנוספת תהיה שווה את זה.

השמועות עד כה מצביעות על כך שנוכל לצפות ליציאת USB-C במקום יציאת Lightning בכל דגמי האייפון 15, והאי הדינמי הולך להיות זמין עבור האייפון 15 והאייפון 15 פלוס בנוסף לאייפון 15 פרו ו Pro Max. זה אומר שאפל תבטל את החריץ שבו השתמשה מאז ה-iPhone X עבור מערך הדגל של אייפון.

אפל מתכננת להשתמש בשבבי מודם קוואלקום עבור המכשירים החדשים שכן שבבי המודם שלה שנמצאים בפיתוח אינם מוכנים לגמרי. דגמי האייפון 15 הסטנדרטיים יקבלו שדרוג לשבב A16 שהיה בדגמי האייפון 14 פרו, בעוד שדגמי האייפון 15 פרו ישתמשו בשבבי A17 מהירים ויעילים יותר של 3 ננומטר. דגמי Pro יכולים לראות שדרוג למסגרות טיטניום, וכמה שינויים בעיצוב קלים עם קצוות מכשיר מעוקלים יותר, וגם ה-iPhone 15 Pro Max צפוי לקבל טכנולוגיית עדשות פריסקופ ליכולות זום משופרות.

התמחור בדגמי האייפון 15 צפוי להישאר זהה, כאשר מכשיר ה-6.1 אינץ’ ברמת הכניסה הסטנדרטי מתחיל ב-$799 וה-iPhone 15 Plus בגודל 6.7 אינץ’ החל מ-$899.

הסיכום הזה מכסה את כל מה ששמענו על ה-iPhone 15, וניתן למצוא סקירה מלאה של דגמי ה-iPhone 15 Pro המתקדמים יותר בסיכום ה-iPhone 15 Pro וה-iPhone 15 Pro Max הנפרדים שלנו.

השמועות מצביעות על כך שדגמי האייפון 15 ייראו דומים לדגמי האייפון 14, אך גזרת הגלולה והחור תתרחב לכל ההרכב. זה אומר שלכל דגמי האייפון 15 לא יהיה חריץ, במקום זה יאמצו את האי הדינמי שהוצג בדגמי האייפון 14 פרו.

מכיוון שאין שינויים גדולים בעיצוב, אפל תמשיך להציע ארבעה דגמים: אייפון 15 בגודל 6.1 אינץ’, אייפון 15 פרו בגודל 6.1 אינץ’, אייפון 15 מקס בגודל 6.7 אינץ’ ואייפון 15 פרו מקס בגודל 6.7 אינץ’ . דגמי ה”פרו” יהיו בעלי תכונות מתקדמים יותר ויהיו יקרים יותר, בעוד שדגמי האייפון 15 הסטנדרטיים יהיו זולים יותר.

עבור האייפון 15 והאייפון 15 פלוס, הבדלי העיצוב יכללו את יציאת ה-USB-C במקום יציאת Lightning ואת המעבר מהחריץ לאי הדינמי. קיבלנו את ההסתכלות הראשונה שלנו על יציאת ה-USB-C בתמונה דלפה שנאמרה שהיא של אייפון 15 פרו.

שמועה אחת העלתה שהאייפון 15 יכול למדוד ב-6.2 אינץ’ במקום 6.1 אינץ’, אך לא ברור מדוע אפל תבצע את השינוי הזה. המידע התבסס על שרטוט CAD ששימש את יצרני המארזים ליצירת תיקים עבור המכשירים החדשים, וייתכן שחלק מהנתונים לא היו מדויקים שכן הבדל כה קטן לא ישפיע על עיצוב המארז.

יחד עם האי הדינמי, כל דגמי ה-iPhone 15 יכולים להיות מצוידים בשבב מנהל התקן צג OLED חסכוני יותר, המיוצר בתהליך של 28 ננומטר, מה שמאפשר צריכת חשמל מופחתת שעלולה להביא בסופו של דבר לשיפור חיי הסוללה.

סביר להניח שגווני הוורוד והכחול העזים יהיו זמינים לצד אפשרויות צבע סטנדרטיות של שחור, לבן ו-PRODUCT(RED).

עיצוב בלעדי של אייפון 15 פרו

בעוד שכל דגמי ה-iPhone 15 הולכים לאמץ את יציאת ה-USB-C, ישנם כמה שינויים בעיצוב שהם בלעדיים ל-iPhone 15 Pro ו-Pro Max.

השמועות מצביעות על כך שדגמי ה-iPhone 15 Pro יציגו מסגרת דקה ומעוקלת יותר מדגמי ה-iPhone 14 Pro, אשר ניתן לראות בעיבודים של המכשיר שנוצר על סמך פרטים במחזור. הקימורים העמוקים יותר יהיו מוגבלים לדגמי ה-iPhone 15 Pro, ודגמי ה-iPhone 15 ייראו כמו דגמי ה-iPhone 14 עם קצוות שטוחים יותר, מסגרת אלומיניום וחזית ומאחור מזכוכית.

מערך ה-iPhone 15 Pro של אפל צפוי לכלול יותר זכוכית קדמית מעוקלת שנעלמת טוב יותר לתוך המסגרת, ואפל צפויה להשתמש בטיטניום במקום בפלדת אל חלד עבור השלדה.

עיצוב הלחצנים ישתנה בדגמי ה-Pro, כאשר אפל תאמץ את כפתורי הווליום וההפעלה במצב מוצק שיהיו דומים ללחצן הבית באייפון 7 ולמשטח העקיבה של Force Touch ב-MacBooks. נכון לעכשיו, מכשירי האייפון משתמשים בכפתור מכני שמלחץ פיזית, אך כפתור המצב המוצק ישתמש במשוב הפטי כדי לחקות במקום את התחושה של לחיצת כפתור.

מכשיר האייפון מאפשר לנו להנות מחוויית משתמש נהדרת, אבל כדי לשדרג אותה עוד קצת יש כמה אביזרים שיכולים לעזור לנו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האביזרים שתצטרכו כדי שהאייפון שלכם יהיה מוגן ונוח יותר לשימוש קבוע.

 

כל מה שצריך לדעת על אייפון 15
צרו קשר
דילוג לתוכן