fbpx

מטען מקורי לאייפון – יש דברים שלא מתפשרים עליהם

מטען מקורי לאייפון

אם אתם מגדירים את עצמכם אנשים של אפל, סביר להניח שאתם דואגים לרכוש את כל המוצרים שלכם מהחברה. יש לכם אייפון, אייפד, מטען מקורי לאייפון ואיירפודס מקוריות, וברור לכם שהמוצרים האלה עומדים ללוות אתכם עוד זמן רב. האהבה של הלקוחות למוצרים של אפל כבר מזמן הפכה להתמכרות ואפילו לזהות. מה שהתחיל באייפון הפך לעולם שלם של מוצרים שידועים באיכותם הבלתי מתפשרת ובכך שהם מתאפיינים ברמת הגימור הכי גבוהה שאפשר לבקש. חובבי החברה יודעים שהם משלמים לא מעט כסף על מנת לקבל בתמורה מוצרים מדהימים, חדשניים ומעוצבים היטב שעתידים להמשיך לעשות את העבודה עוד שנים ארוכות. כשחושבים על זה, לא מפתיע שחברה שהצליחה להפוך אפילו אוזניות למוצר יוקרתי ונוטף סטייל, מצליחה ליצור בקרב קהל לקוחותיה נאמנות כזו ותחושת שייכות. התמכרות כבר אמרנו?

מטען מקורי לאייפון – לשמור על המכשיר לאורך זמן

הודות לפופולאריות הרבה של החברה, ניתן למצוא בשוק לא מעט מוצרים מזויפים אשר מתיימרים לחקות את המוצרים המפורסמים של אפל. לעתים קל לזהות שמדובר בחיקויים אולם במקרים אחרים, קשה יותר להבחין האם מדובר במוצר מקורי או בחיקוי. יתרה מכך, לא פעם ניתן להיתקל במוצרים שנטען כי הם תוצרת אפל אולם הם נמכרים במחיר נמוך משמעותית מהרגיל. במצבים כאלה, ישנה לפעמים נטייה להתפתות בשל המחיר הזול ואפילו לא לוודא כי מדובר במוצר מקורי.

מטען מקורי לאייפון

האם הזול עולה ביוקר?

במיוחד כאשר מדובר במטענים, אין ספק כי חשוב לרכוש מטען מקורי לאייפון ולא להתפתות לרכוש זיופים. ראשית, מטענים, בשונה ממוצרים אסתטיים כאלה ואחרים, עלולים להוביל לפגיעה במוצר. מטען לא איכותי שאינו מותאם בצורה מדויקת לאייפון עלול להזיק למכשיר הנייד שהשקעתם בו לא מעט כסף. הזול בהחלט עלול לעלות ביוקר, וקנייה פשוטה של מטען שאולי לא ייחסתם לה חשיבות רבה יכולה לגרום לפגמים במכשיר שבסופו של דבר יאלצו אתכם לשוב ולרכוש מכשיר חדש. כמו כן, אין ספק שאף אחד לא רוצה למצוא את עצמו ללא מטען. לצד הדאגה למכשיר האייפון עצמו, מטען מקורי לאייפון – כמו כל המוצרים של אפל – הוא כזה שישרת אתכם לאורך זמן ויחזיק מעמד. חשוב גם לציין שאמנם המחיר של מטען מקורי עשוי להיות מעט גבוה יותר ממחירו של מטען מזויף, אולם לא מדובר במוצר יקר. לאחר שהשקעתם באייפון בהחלט כדאי להשקיע גם במטען איכותי ומקורי שיישמר לאורך זמן וכן ישמור על מצבו התקין של המכשיר.

הביטוי המלחיץ של המאה ה-21

מאז שהסמארטפונים, שמאפשרים לנו גישה תמידית למידע אינסופי, הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו – אין ספק ששתיים מהמילים שהכי מלחיצות אותנו הן “סוללה חלשה”. סוללה מלאה הפכה להרבה יותר מסתם אות שמעיד על מספר השעות שבו נוכל להשתמש בפלאפון; היא הפכה לסימן שמרגיע אותנו ומאפשר לנו תחושת חופש. וכי מהו שעבוד בחברה המערבית של 2022, אם לא הצורך הכפייתי להיצמד לשקע על מנת להשתמש בפלאפון תוך כדי טעינה בגלל סוללה נמוכה?

היו מוכנים לכל התרחישים

ובכל זאת, לפעמים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו ללא סוללה בסיטואציות לא צפויות, ועל מנת לשמור על החופש ועל הביטחון שלנו – כדאי לדאוג שנוכל להטעין בכל מצב. אין דבר מתסכל יותר מלהיכנס לרכב אחרי יום ארוך ולגלות שאין מספיק סוללה על מנת להטעין את ה-WAZE או מלמצוא את עצמכם ממתינים לתור ללא אפשרות להעביר את הזמן. בעקבות סיטואציות כאלה, כל בעלים של אייפון יכול למפות בצורה מדויקת מי מחבריו הוא אדם של אייפון ומי לא; אם גם אתם כאלה, סביר להניח שכבר למדתם שכדאי לסמוך רק על עצמכם ולא להניח שאחרים יוכלו לשלוף מטען לאייפון בהפתעה ולהציל אתכם מהסוללה האדומה הידועה לשמצה. לכן כדאי להצטייד בכמה מטענים, אשר יאפשרו לכם חירות מקסימלית וביטחון שתמיד תוכלו להישאר מחוברים ושמחים. לעולם אין לדעת מתי תיתקעו ללא המטען הנכסף, על כן כדאי לדאוג שיהיה לכם מטען מקורי לאייפון ברכב, בבית וגם אחד נשלף בתיק. מי יודע, אולי דווקא אתם תהיו אלה שתוכלו להציל את היום של המסכן התורן ששכח את המטען לאייפון בבית – זה בטוח יהיה שווה כמה נקודות של קארמה טובה.

ראו גם: מתאם אוזניות לאייפון

צרו קשר
דילוג לתוכן