fbpx

אביזרים מגניבים לרכב שכדאי להכיר

אביזרים מגניבים לרכב

רובנו מחזיקים ברכב את האביזרים הבסיסיים – מעמד לרכב עבור המכשיר הנייד, דיבורית, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב למשפחות וכמובן שלל מטענים; אולם חלק גדול מהאנשים אינם מכירים לא מעט מוצרים לרכב שהם אולי לא לגמרי הכרחיים, אבל בהחלט יכולים לעשות את החיים קלים, נעימים ויעילים יותר – אז למה לא להשתדרג? ריכזנו כאן עבורכם רשימה של מספר אביזרים מגניבים לרכב שאם עדיין לא שמעתם עליהם – אתם פשוט חייבים להכיר, ואם שמעתם אך טרם הצטיידתם אין ספק שכדאי לשקול את העניין ולרכוש אביזרים לרכב שישדרגו את חווית הנסיעה שלכם.

מטען חירום למצבר הרכב – מפסיקים להיתקע

מי מאיתנו לא היה בסיטואציה בה הוא יצא סוף סוף מהבית לקראת לו”ז עמוס או הצליח לעזוב את רשימת המטלות הארוכה בעבודה לאחר יום מתיש לטובת הבית, וגילה שהרכב לא מניע? אין ספק שמדובר בתרחיש לא נעים, והעובדה שלא פעם הגורם לבעיה טמון במצבר לא עוזרת. בדיוק כשאתם ממש צריכים את הרכב, במקום להיות בנסיעה אתם מוצאים את עצמכם מנסים לעצור את הנהגים בסביבה ולשכנע אותם לסייע לכם עם כבלים.

אולם האם ידעתם שאת הבעיה הזו אפשר לפתור גם לבד? כשמדברים על אביזרים מגניבים לרכב אי אפשר שלא להזכיר את מטעני החירום למצבר שיכולים להציל אתכם בסיטואציות כאלה, שיכולות לקרות לכל אחד. דמיינו את עצמכם באותה סיטואציה מוציאים בנונשלנטיות את המטען ומטפלים בבעיה באופן מיידי ומהיר, והכי חשוב – ללא תלות באף אחד אחר. כי אם אין אני לי מי לי?

אביזרים מגניבים לרכב

משדר בלוטות’ לרכב – לא מתפשרים על המוזיקה

רכב הוא כמובן לא מוצר זול, וכתוצאה מכך רבים מאיתנו מעדיפים לרכוש רכבים ישנים יחסית שניתן לרכוש גם עם תקציב מוגבל יחסית. אם חשבתם שזה אומר שתצטרכו מעתה לוותר על הפלייליסטים שלכם בספוטיפיי, על הפודקאסטים וכד’ – כנראה שאתם לא מכירים את המוצר הנקרא משדר בלוטות’ לרכב. המשדר מתחבר בקלות למערכת השמע ברכב וכך מאפשר לכם להקשיב לכל דבר שתבחרו בנוחות – בלי להתפשר אפילו לרגע על המוזיקה או על איכות השמע. אם אתם מחפשים אביזרים מגניבים לרכב, אין ספק שמדובר במוצר כזה.

מצלמת רכב – המוצר שאתם חייבים להכיר

מצלמת רכב היא מסוג המוצרים שניתן לסווג תחת הקטגוריה של אביזרים מגניבים לרכב, אולם האמת היא שמדובר במוצר כל כך יעיל וחשוב שלא נהיה מופתעים אם הוא יהפוך כבר בשנים הקרובות לחלק בלתי נפרד מהרכב שלנו. מצלמת רכב מסוגלת לצלם את הדרך בה אנחנו נוסעים ולהקליט את הנסיעה, כך שניתן יהיה לצפות בה אם יעלה צורך, לדוגמה בעקבות תאונה שיש צורך להבין מה התרחש בה. המצלמה יכולה כמובן להועיל לנהג אולם גם לנהגים אחרים משום שהיא קולטת את המתרחש בסביבה, ומן הסתם גם תאונות שבהן הרכב “המצלם” אינו מעורב, אם הן נמצאות בטווח הצילום של המצלמה. פונקציה מעניינת נוספת היא היכולת הקיימת בחלק ממצלמות הרכב להידלק כאשר רכב אחר נתקע במכונית כשהיא חונה, כך שניתן יהיה לאתר את הרכב הפוגע גם אם הנהג נמנע מהשארת הפרטים שלו.

אביזרים מגניבים לרכב לקראת יציאה לטיול

במקרים רבים, אנשים בוחרים לאחסן ברכב שלהם גם אביזרים מגניבים לרכב שלא קשורים ישירות למכונית או לנסיעה, אולם עשויים להיות יעילים. יש הבוחרים, לדוגמה, לדאוג לאבזר את המכונית במוצרים שיכולים להיות שימושיים לטיולים, על מנת שניתן יהיה לצאת לטבע בכל עת ולשמור על הספונטניות מבלי שהדבר יבוא על חשבון הנוחות. כך למשל אחד המוצרים הפופולאריים ביותר לאחסון ברכב הוא ערכת קפה ניידת, שבדרך כלל כוללת גזיה ומיכל גז, כלי לבישול הקפה, כוסות קטנות וקופסאות המיועדות לקפה, תה, סוכר וכד’. ערכת קפה לרכב בדרך כלל מגיעה גם בתוך נרתיק ייעודי אשר מאפשר אחסון יעיל ברכב וכמובן נשיאה נוחה בשטח.

מוצר נוסף שלא מעט אנשים מאחסנים ברכב הוא משאבה חשמלית שמאפשרת ניפוח מזרנים וכד’, ומתחברת לרכב. היתרון במשאבה כזו הוא שהרכב מספק לה את החשמל ולכן אין צורך בשקע חשמלי או בהיסחבות עם גנרטור. כך ניתן לטייל תמיד לכל מקום בלי הצורך לוודא אם ישנם שקעים חשמליים בחניון הלילה, ולחסוך מקום אחסון וישיבה ברכב – מושלם לטיולי שטח ספונטניים עם כל החברים.

צרו קשר
דילוג לתוכן