fbpx

אביזרי רכב – להיות מוכנים להכל בבית השני שלכם

אביזרי רכב

יש אנשים שלא משנה מתי פונים אליהם, הם בדיוק בנהיגה. כולנו מכירים את הסוג הזה של האנשים, שפחות או יותר גרים ברכב שלהם – כי הם עובדים בעבודה שמצריכה נסיעות מרובות, כי הם מתגוררים באזור שבו התחבורה הציבורית מעטה ולא מותירה להם ברירה, כי הם מכורים לנוחות של הרכב, או פשוט כי הם אוהבים לטייל ולזוז ותמיד נמצאים בדרך למקומות מעניינים ולהרפתקאות חדשות. עבור אנשים כאלה, יש אביזרי רכב שהם לא פחות מחיוניים – כי ממש כמו שאנחנו דואגים לצייד את הבית שלנו בכל מה שצריך, כך גם הבית השני צריך להיות מוכן לכל תרחיש.

בדיוק בגלל זה, ריכזנו עבורכם ארבעה אביזרים שחייבים להיות בכל רכב שעושה שעות נוספות על הכביש. לקחנו בחשבון את כל התרחישים וחשבנו על אביזרי רכב שיצילו אתכם ברגעי מצוקה, יקלו קצת על האתגר שבנהיגה ממושכת ואפילו יאפשרו לכם רגע של נחת באמצע יום עמוס. אלה המומלצים שלנו:

לא משנה מה הבעיה – הפתרון הוא סוללה מלאה

רובנו משתמשים בפלאפון בתדירות כה גבוהה עד כי רק כשאנחנו מוצאים את עצמנו עם 5% סוללה, אנחנו מבינים כמה אנחנו תלויים בו. אם אתם מבלים שעות ארוכות ברכב שלכם, סביר להניח שאתם תלויים בו במיוחד – לצורך קיום שיחות עבודה, שימוש באפליקציות ניווט או אפילו סתם בגלל צורך בסיסי להיות זמינים ומסוגלים לתקשר עם יתר הציוויליזציה. אם כן, לא מפתיע שכשמדובר בנושא של אביזרי רכב, ההמלצה הראשונה שלנו היא מטען לנייד (ואפילו כמה, אתם יודעים, ליתר ביטחון).

איך בוחרים מטען לרכב? כדאי לבחור מטען שמהירות הטעינה שלו גבוהה כדי שתוכלו להטעין ברמה מספקת גם בנסיעות קצרות יחסית. מומלץ גם לתעדף חברות מוכרות על מנת לוודא שמדובר במטען איכותי שישמור על חיי הסוללה.

אביזרי רכב

מעמד לנייד – הגיע הזמן לאיכות חיים

אם אתם נוהגים הרבה ואתם עדיין לא משתמשים במעמד פלאפון לרכב – אין ספק שמגיע לכם פרס. אי אפשר לדבר על אביזרי רכב מומלצים בלי להזכיר את המעמד לנייד שמאפשר שימוש נוח ובטוח באפליקציות ניווט – כשצג הפלאפון מונח ממש מול העיניים והמכשיר מוחזק ויציב, באופן שמאפשר לכם להמנע מהתעסקויות מיותרות ומסוכנות בזמן הנהיגה.

איך בוחרים מעמד פלאפון לרכב? יש אין ספור סוגים של מעמדים לרכב. מומלץ לבחור במעמד יציב ואיכותי שימנע תזוזות של הפלאפון ואי נוחות והתעסקות בפלאפון, ויהיה עמיד לחום של הקיץ הישראלי. כדאי לשים לב גם לקלות השימוש – למשל האם נוח לכם יותר להשתמש במעמד עם זרועות או עם מגנט; לאופן ההתקנה ברכב – יש שמעדיפים להתקין את המעמד על המזגן, על השמשה הקדמית או דווקא בתלייה מהמראה האחורית; וכן לפיצ’רים מיוחדים כמו טעינה אלחוטית.

מטען למצבר – הפתרון שלכם ברגעי חירום

עבור אנשים שמשתמשים ברכב על בסיס יומיומי, כל תקלה ברכב גורמת אי נוחות משמעותית, כך שכל פתרון קל שניתן ליישם באופן עצמאי הוא מבורך. בוסטר מטען חירום למצבר הוא הפתרון המושלם למצבים שבהם הרכב לא מניע, והכי חשוב – מדובר במענה מיידי ומהיר לתקלה הפתאומית. אם אתם מחפשים אביזרי רכב שיהיו שם בשבילכם ברגע האמת – אין ספק שהמוצר הזה חייב להגיע לרכב שלכם.

איך בוחרים מטען חירום למצבר? כאשר רוכשים בוסטר מטען חירום למצבר חשוב, לפני הכל, לוודא שהמוצר מתאים לנפח המנוע שלכם. כמו כן, יש לשים לב למספר ההטענות שהמטען מאפשר.

ערכת קפה – אביזרי רכב בשביל הנשמה

אם אתם מבלים חלק ניכר מזמנכם על הכביש, סביר להניח שלא פעם יוצא לכם להגיע למקומות מעניינים ששווים עצירה, או למצוא את עצמכם מול נופים מרהיבים ושקיעות מרגשות. כשמדברים על אביזרי רכב, כדאי להיערך לא רק לתקלות ולמצוקות של המאה ה-21 – אלא גם לדברים היפים שנחשפים אליהם כשנמצאים בתנועה. למען רגעים של נחת באמצע הדרך, כדאי לצייד את הרכב שלכם בערכת קפה. דווקא בימים עמוסים, אין כמו רגע של שלווה בדרכים.

איך בוחרים ערכת קפה? חשוב לשים לב שערכת הקפה מכילה את כל האביזרים שאתם צריכים – גזיה, בלון גז, פינג’אן, כוסות וקופסאות לאחסון קפה, תה, סוכר וכד’. כמו כן, שימו לב לאריזה – אם אתם מרבים לטייל, מומלץ לבחור בערכה שמגיעה בתוך נרתיק נוח לנשיאה.

באתר שלנו תגלו מבחר רחב של אביזרים ייחודים לרכב וכמו כן גאדג’טים לרכב שחובה להכיר. רכישה נעימה ולא לשכוח לנהוג זהיר בכביש.

צרו קשר
דילוג לתוכן