fbpx

מעמד טלפון לרכב – מוצר חובה לנהגים

מעמד טלפון לרכב

ב-2022, הפלאפון שלנו תמיד איתנו. הוא מלווה אותנו בעבודה, בלימודים, בקשרים עם חברים, בשעות הפנאי וכמובן שגם בנהיגה. אנחנו משתמשים בפלאפון בנהיגה על מנת לנווט כמובן (והיום מעטים הנהגים שתראו על הכביש ללא אפליקציית ניווט שפועלת ברקע), כדי לנהל שיחות תוך כדי הנהיגה (כמובן לפי החוק באמצעות שימוש בדיבורית), ואפילו לצורך הפעלת מוזיקה או פודקאסטים (שעבור רבים הם חלק בלתי נפרד מחוויית הנהיגה). לכן, לא מפתיע שמוצר כמו מעמד טלפון לרכב הפך למוצר חובה שנמצא כמעט בכל רכב.

השימוש במכשיר הנייד בזמן הנהיגה עלול להיות בעייתי מאוד אם הוא לא נעשה בצורה אחראית ומושכלת, ואין ספק שמעמד למכשיר הנייד תורם רבות לבטיחות הנדרשת. כך, נהגים יכולים לעשות שימוש הכרחי בפלאפון בצורה נוחה ובטוחה כאשר הוא נמצא במיקום נגיש, ותוך התעסקות מינימלית בו.

איך בוחרים מעמד טלפון לרכב?

היום יש לא מעט חברות המייצרות מוצרים כמו מעמד טלפון לרכב, כך שבחנויות המבחר אינסופי. איך תדעו איזה מעמד ייתן את המענה הכי מדויק לצרכים שלכם? מבחינתנו, יש כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם:

צורת האחיזה – המעמדים הכי נפוצים בשוק הם כאלה שמחזיקים את הטלפון באמצעות זרועות שאוחזות בו, לעומת כאלה שניתן להצמיד אליהם את המכשיר הנייד באמצעות מגנט. שני הסוגים יכולים להיות איכותיים ונוחים והבחירה צריכה להיעשות בהתאם להעדפה האישית של הנהג.

אפשרות טעינה – ישנם מעמדים אשר מסוגלים גם להטעין את הפלאפון בזמן שהוא נמצא במעמד. כמובן שישנם מעמדים טובים גם ללא אפשרות טעינה וניתן תמיד להטעין את המכשיר גם באמצעות כבל טעינה נלווה, אולם אם מוצר כזה מתאים לצרכים שלכם – חשוב לשים לב שהפונקציה קיימת במעמד הנבחר.

מיקום – לרוב ניתן לחבר מעמד לטלפון לרכב לכמה נקודות שונות במכונית: לשמשה הקדמית, למזגן, לדשבורד ולמראה הפנימית. כל מעמד מגיע עם צורת חיבור אחרת, ולכל נהג יש העדפה שונה: חלק מעדיפים מיקום שיסתיר את השמשה כמה שפחות, אחרים מעדיפים לא להסתיר את פתח המזגן וכד’.

יציבות – כאמור, החשיבות הגדולה של מעמד טלפון לרכב טמונה ביכולת לצמצם למינימום את ההתעסקות במכשיר הנייד במהלך הנהיגה. לכן חשוב לבחור מוצר איכותי שיעשה את העבודה כמו שצריך, יהיה יציב ויחזיק את הטלפון במקומו, בלי שיתנדנד או ייפול ובכך יסיח את הדעת מהמשימה החשובה באמת – הנהיגה

עמידות לתנאי חום – כמו בכל קנייה אחרת, גם במקרה הזה חשוב לוודא שרוכשים מוצר איכותי. אחת המורכבויות של מוצרים לרכב היא עמידות לתנאי חום ושמש – רכבים בישראל חשופים לעתים קרובות לשמש חזקה והחום הכבד עלול לפגוע לעתים בתכונות יסוד של המוצר. לכן, חשוב לוודא את עמידות המוצר באופן כללי ובפרט את עמידותו לחום.

מעמד טלפון לרכב

למה כולם מחפשים גאדג’טים לרכב?

המהפכה הטכנולוגית שינתה לנו את החיים. בין היתר, כולנו משתמשים בטכנולוגיה על מנת להקל על עצמנו ולהפוך פעולות יומיומיות לפשוטות ובטוחות יותר. נהיגה היא אמנם משימה שרבים מבצעים כשגרה ולאורך שעות ארוכות בכל יום, אולם למעשה מדובר במשימה לא פשוטה ומאתגרת שמחייבת הרבה אחריות וחדות מצד הנהגים שעולים על הכביש. משום כך, מעמד טלפון לרכב הוא רק אחד מאין ספור גאדג’טים לרכב אשר משרתים מטרות שונות: בטיחות, נוחות, מענה במצבי חירום ועוד.

גאדג’טים שכל נהג צריך להכיר

מלבד מעמד טלפון לרכב, אין ספק שיש כמה גאדג’טים לרכב שכדאי שכל נהג יכיר. אלה שניים מהם:

מצלמת דרך – מדובר במוצר חיוני שמצלם את כל הנסיעה, ויכול לתת מענה למגוון מצבים: חילוקי דעות עם נהג אחר לגבי תאונה שאירעה, קנס שגוי שצריך לערער עליו ואפילו גניבה של רכב. מצלמת דרך היא כמו ביטוח – ברגע האמת, תשמחו מאוד על ההשקעה ועל כך שחשבתם על הכל מראש. אם תשאלו אותנו, לא רחוק היום שבו מצלמות דרך יהיו מוצר חובה בכל רכב.

מטען חירום למצבר – מכירים את זה שהרכב לא מניע ואתם מוצאים את עצמכם פונים לנהגים זרים בתקווה שיוכלו לסייע לכם עם כבלים ולהניע לכם את הרכב? אם פעם בעיה כזאת הייתה מחייבת התעסקות לא מעטה, היום – מטען חירום למצבר מאפשר לכם להטעין את המצבר לגמרי לבד ולפתור את הבעיה בקלות ובמהירות.

צרו קשר
דילוג לתוכן