fbpx

מטען אלחוטי – ואתם מסודרים!

מטען אלחוטי

יש מצב שהבנתם שאתם חייבים מטען אלחוטי, אחרי שפספסתם כל כך הרבה שיחות בגלל שלא היה לכם אחד כזה, נגמרה לכם הסוללה ולא יכולתם לחזור לכל מי שחיפש אתכם ולא נענה. החיבור שלנו היום לפלאפון הוא מעבר לסביר, הוא סימביוטי. אנחנו מתחילים ומסיימים את היום עם הפלפון. יוצאים אתו לדייט, הולכים אתו לעבודה וגם כאשר אנו יושבים בבית קפה עם חברים הראש של כולם בפלאפון שלהם וכמובן גם שלנו. זהו הלך הרוח הדיגיטלי ששולט היום בחיים שלנו ומי שלא נמצא בפלפון נמצא בלפטופ, ומי שלא נמצא בלפטופ נמצא במחשב הנייח. כולם מחוברים וכולם בעניינים ואוי ואבוי אם יקרה משהו למטען של הלפטופ או הכי גרוע למטען של הפלפון בדיוק כשהבטחת לעשות שיחה חשובה. אז השאלה “יש לכם מטען” היא השאלה הכי לגיטימית שמישהו יכול לשאול היום בכל מסעדה, בית קפה, רכבת ועוד. כל מי שמסביבנו מצויד בניידים, יש כאלה שמסתובבים עם המטען בתוך התיק כי הם יודעים שהם יגיעו לאיזה שקע ויטעינו את הפלפון ויש כאלה שנמצאים במקום בו הם לא יכולים להטעין ומה שיכול להציל אותם זה מטען אלחוטי.

המרדף אחרי המטען

זה הפך להיות עניין של חירום ממש. תארו לעצמכם שאתם נמצאים במקום שבו אין לכם מטען והסוללה נגמרה לכם והמוביל של הרהיטים שלכם מחכה לכם באיזו צומת, התברבר. לא יודע איך להגיע אליכם, קיבל בטעות כתובת אחרת והוא מחייג ומחייג אליכם ואין תשובה, כי אין לכם מטען. או נדמה מצב יותר גרוע, שאתם אלה שנמצאים במשאית ואין לכם מטען ואתם לא יודעים איך להגיע. או דייט שנדחה בעשר דקות אבל אין עם מי לדבר מעבר לקו כי הסוללה נגמרה לה, אולי לו. או מפגש שנדחה, בוטל וחייבים להודיע אבל הפלאפון שבק חיים. בימים כאלה ממש לגיטימי לראות אנשים שרצים ברחוב ושואלים בעלי חנויות ואת כל מי שסביבם אם יש לו מטען לאייפון, לגלקסי או לכל פלפון אחר, כי הם חייבים חייבים לקבל שיחה, או חייבים להחזיר שיחה והפלפון- הפלפון שותק כי נגמרה לו הסוללה. בדיוק מהסיבה הזו המציאו מטען אלחוטי לסלולריים ונגמרו התירוצים. כל מי שרוצה להיות זמין כל הזמן רוכש אחד כזה ונגמרו לו הדאגות. כשהוא מניח את הפלאפון בתיק שלו, הוא מניח גם את המטען והוא יודע שבכל עת שהסוללה תסתיים, הוא יוכל ללכת לאן שהוא צריך ולא חייב להיות שם שום שקע הוא פשוט יטעין את הפלאפון שלו באמצעות המטען האלחוטי.

מטען אלחוטי

תיכף יהיו גם משטחי טעינה …

טעינה אלחוטית הפכה להיות מאוד פופולרית. זה מסיר דאגה וזה פותר בעיות. לא צריך לדאוג אם במקום בו אתם מבלים או נמצאים יש או אין מטען שמתאים לפלפון שלכם אתם פשוט מטעינים את המטען האלחוטי בבית ויוצאים אתו החוצה. הוא כבר ידאג להטעין את הפלפון שלכם. במצב הזה שהפלאפון הפך להיות אחד הדברים שמנהלים את עולם העבודה שלנו ואת העולם בכלל, לא יכול להיות שנישאר תקועים בלי סוללה. לא ייתכן שנפסיד שיחות עבודה או שיחות אישיות בגלל שנגמרה לנו הסוללה. מטען אלחוטי עוקף את הצורך הזה ועוד מעט יש המנבאים שיהיו משטחי טעינה בכל מיני מקומות בילוי כדי שאף אחד לא ייתקע עם פלאפון בלי סוללה. תקן של מטען אלחוטי הוא תקן QI שהמשמעות שלו היא אנרגיה טבעית. הוא נוצר להגדרת ממשקים של טעינה אלחוטית.

בכל מקום מטען אלחוטי

היה ברור שימציאו כבר משהו שעוקף את הצורך במטען, הרי בעולם כזה דיגיטלי ותזזיתי אין מצב שבגלל שאין סוללה, אנשים יפסיקו לתקשר עם העולם סביבם. זה לא יכול לקרות. הפיתוחים והטכנולוגיה הולכים כל הזמן לכיוון של לעשות את החיים כמה שיותר קלים ונוחים. כאשר מדובר בטעינה של פלאפון זה התבקש לפתור את ה”באג” הזה של הפלאפון שנגמרת לו הסוללה. נגמרת לא נגמרת, אנשים לא רוצים לעצור את החיים שלהם ולהתחיל לחפש מטען, היו חייבים להמציא משהו והוא הגיע- מטען אלחוטי. וזאת עדיין לא המילה אחרונה של הטעינה האלחוטית, יהיו גם יהיו משטחי טעינה בכל מקום בו ניתן יהיה להטעין את הפלאפון בלי שום תלות בחיי הסוללה. כשיש לכם מטען אלחוטי כל מה שחשוב זה להמשיך את שגרת העבודה והחיים ומי יכול באמת בלי פלאפון אפילו לחמש דקות.. אין מצב.

ראו גם: מטען לאייפון מקורי

צרו קשר
דילוג לתוכן